Prima pagină > Fapt divers > O moarte stranie

O moarte stranie


În dimineaţa zilei de 15 iulie 1974, jurnalista Christine Chubbuck, de la postul de televiziune american Channel 40, a făcut un gest care a şocat întreaga Americă la acea vreme. După ce a prezentat primele trei ştiri din buletin, ajungând la una care se referea la un schimb de focuri, petrecut cu o zi înainte într-un restaurant, a anunţat că, datorită faptului că managerii localului nu permiseseră accesul echipei de filmare, nu există imagini pentru această ştire, iar pe timpul afectat materialului video, ea le va oferi telespectatorilor, obişnuiţi cu scene sângeroase, ceva nemaivăzut: o sinucidere. Apoi, a scos de sub pupitru un revolver de calibru 38 şi s-a împuşcat în cap, în direct.

Ceea ce m-a marcat la această sinucidere, învăluită şi astăzi în mister, este unul din posibilele motive. Conform spuselor mamei Christinei, aceasta avusese mai multe episoade depresive şi făcuse abuz de medicamente, dar se pare că motivul amărăciunii care a condus la acest trist deznodământ, a fost faptul că tânăra jurnalistă, care pe 24 august, în acel an, ar fi împlinit 30 de ani, era încă virgină şi nu îşi găsise până atunci alesul inimii.

Christine Chubbuck

Christine Chubbuck

Un alt eveniment, care ar fi putut contribui la finalizarea acestui plan sinistru, a fost o dispută avută cu directorul de ştiri Mike Simmons. Acesta, ar fi scos din program nişte materiale ale Christinei Chubbuck pentru că nu se încadrau în linia impusă de proprietarul canalului, Robert Nelson, care dorea ca accentul să fie pus pe „sânge şi măceluri”, în binecunoscutul stil protevist de astăzi.

Andreea Esca, hai uimeşte-ne!

Categorii:Fapt divers Etichete:, ,
  1. danz3l
    Miercuri 13 August, 2008 la 8:43 pm

    Ce prostie, oricare ar fi motivul…nici unul nu merita sa-ti iei viata…
    Welcome to wordpress 🙂

  2. dantanasescu
    Joi 14 August, 2008 la 11:24 am

    Thanks, dar sunt totuşi puţin dezamăgit de wordpress. Mă aşteptam la mai multă libertate de mişcare în varianta asta gratuită. Vreau să-mi fac cont la trafic.ro şi am impresia că pe wordpress nu se acceptă cod javascript. Aşa că nu ştiu dacă pot să-mi pun widget-ul pe pagină.

  3. danz3l
    Joi 14 August, 2008 la 4:07 pm

    Da, fara dolarei nu poti misca nimic in css…atata lucru am priceput :)) mai departe ma bagi in ceata 😛 Eu am script de la statistics.ro 😐

  4. dantanasescu
    Joi 14 August, 2008 la 5:47 pm

    Am înţeles de pe la lume că pe wordpress nu ai voie să bagi în widgeturi decât text sau HTML. Dacă bagi scripturi sunt şterse automat. Şi ăştia de la trafic.ro îţi dau un mic script de pus în pagină, ca să poţi să vezi statisticile. În plus nu poţi să editezi temele wordpress sau să adaugi altele, în afară de alea date de ei. Eu am kitul de wordpress la la mine in calc. şi pot să îl modific pînă în cele mai mici detalii, dar la ei pe site, nimik 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

