Prima pagină > Fapt divers > Mi-am luat şi eu leapşa!

Mi-am luat şi eu leapşa!


Mi-am luat leapşa de la danz3l şi trebuie să pun şi eu o imagine care mă reprezintă.

Nu ştiu dacă sunt chiar un prădător, dar detaşarea, spiritul de observaţie şi aspiraţia spre înălţimi a vulturului, sigur mă caracterizează.

Asta mă reprezintă!

Asta mă reprezintă!

Mai departe pentru: culturacimpanzeilor,jane,aleisha

Categorii:Fapt divers
  1. danz3l
    joi 14 August, 2008 la 4:05 pm

    Deaia mi se pare interesanta leapsa asta…un om cat de cat cu imaginatie ar sti cu siguranta ce sa scrie. Foarte fain😀

  2. miercuri 29 Octombrie, 2008 la 7:48 pm

    pFF…va jucati fara me?
    nu`i corect
    vreau si yo
    i like 2 play :X

  3. dantanasescu
    miercuri 29 Octombrie, 2008 la 9:26 pm

    @beb3strumph – Poţi să joci şi tu, dar trebuie să iei leapşa de unde a rămas, adică de la aleisha, sau cine a mai luat-o.

  4. miercuri 29 Octombrie, 2008 la 10:11 pm

    Beb3strumph, am modificat postul special pentru a intra în joc. Succes!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

