Prima pagină > Părerea mea > Unii au uitat să trăiască

Unii au uitat să trăiască

Duminică 17 August, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

În week-end, mai ales duminica, obişnuiesc să ies, fără vreun scop anume, în diverse locuri din Bucureşti, pentru a-mă detaşa de activităţile cotidiene şi pentru a putea observa mai bine lumea din jurul meu. Uneori, iau şi aparatul foto, în caz că întâlnesc ceva mai deosebit.

Astăzi, mă aflam în zona Titan şi cu toate că era trecut de ora prânzului, în loc să văd în calea mea cetăţeni ai unei capitale europene, care se relaxează după o săptămână de muncă, mă aflam parcă, într-un convoi de refugiaţi din Georgia. Priviri încruntate, feţe transpirate, oameni încărcaţi cu 2-3 sacoşe de plastic, colecţionate de prin Cora, Carreofour sau Auchan, pline cu alimente, bătrâni chinuindu-se să urce în autobuz cărucioare pline numai ei ştiind cu ce, o femeie cocoşată de două genţi de voiaj imense care trage de mână un copil care plânge de mama focului.

Oare toţi aceşti oameni, nu mai ştiu să trăiască? Au uitat să se oprească din această cursă furibundă a acumulării de produse de consum şi să se uite în jurul lor, să se bucure de vremea frumoasă, de cerul albastru, să se bucure pur şi simplu pentru că trăiesc? La ce bun să aduni atâtea, să munceşti până cazi jos, să faci credite la bancă, să mănânci şi să bei până ajungi la spital, în loc să-ţi găseşti seninătatea şi pacea sufletească admirând lucruri simple din viaţa ta, cum ar fi de exemplu această frumoasă duminică de vară?

Categorii:Părerea mea Etichete:
  1. Marți 19 August, 2008 la 8:19 pm

    Timpul ne preseaza,asa ca nu MAI avem vreme sa traim frumos! 🙂

    http://www.trilulilu.ro/camping/563724ae3a7f14

  2. dantanasescu
    Marți 19 August, 2008 la 8:29 pm

    Aşa cum spun budiştii, „totul e iluzie” şi în cazul nostru, iluzia că timpul ne presează este creată de propagandă şi de mass-media. Dacă ne oprim o clipă şi ne trezim, observăm că Universul îşi urmează liniştit cursul.

  3. dantanasescu
    Marți 19 August, 2008 la 8:32 pm

    Ha, ha, ha, e tare asta cu Cătălin Crişan! :))

  4. danz3l
    Marți 19 August, 2008 la 10:17 pm

    Din pacate constientizam asta cand ceva ajunge la final, la o dezamagire sau la „un sut in fund”.
    Vrem din ce in ce mai mult si ne inraim atat de tare incat uitam de noi…si nu doar noua – dar facem rau si altora.
    Cat despre plecatul fara scop…mi se pare ciudat in sensul ca eu nu plec asa (si rau fac) insa ai dreptate.

  5. dantanasescu
    Miercuri 20 August, 2008 la 11:47 am

    Ei, nu plec chiar fără scop, plec să mă relaxez şi să găsesc subiecte pentru blog! 😉

  6. danz3l
    Miercuri 20 August, 2008 la 10:00 pm

    Apropo de blog…nush daca ti-am zis ca arata fain blogul tau 😉

  7. dantanasescu
    Miercuri 20 August, 2008 la 11:12 pm

    Merci, păcat că nu pot să-l personalizez mai mult. 😦
    Şi al tău arată bine şi văd că eşti cotat şi la zelist.ro. Pe mine încă nu m-au acceptat, aşteaptă să mai cresc. 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

