Prima pagină > Caterincă > Meniu buclucaş

Meniu buclucaş


Versaţii de pe Messenger şi forumiştii, îmi pot spune unde ajung dacă apăs pe acest buton?

Ce PLM, frate?

Ce PLM, frate?

Categorii:Caterincă Etichete:, ,
  1. danz3l
    vineri 22 August, 2008 la 11:48 pm

    urasc snap-preview’urile…😛

  2. dantanasescu
    Sâmbătă 23 August, 2008 la 11:01 am

    De ce?

  3. Duminică 24 August, 2008 la 6:29 pm

    Si eu. Dar numai atunci cand apar o groaza de balonase langa fiecare link😛

  4. dantanasescu
    Duminică 24 August, 2008 la 6:37 pm

    Da, faza e că ăsta nu e un snap preview, e o captură de ecran făcută de mine, după un site unde se vând produse IT. Poanta era că PLM e prescurtarea de pe mess de la „pula mea”, iar tipii de acolo, voiau să spună de fapt, „produsele din lista mea”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

