Prima pagină > IT > Tu (a)iPhone?

Tu (a)iPhone?


Mâine, are loc lansarea oficială pentru iPhone 3G în România. Azi dimineaţă, în zona Unirii, o puştoaică mi-a dat un „fluturaş” de la Orange pe care scria că, dacă mă duc în seara asta la nu ştiu ce magazin şi cumpăr un iPhone, sau îmi fac abonament, îmi dau nu ştiu ce bonusuri, reduceri, bla, bla ,bla.

Acuma sincer, dacă ar costa până în 200 de euro, s-ar da la liber, sau cu abonament fără tarife d-alea nesimţite, poate mi-aş lua şi eu un iPhone…

Categorii:IT Etichete:, , ,
  1. danz3l
    Vineri 22 August, 2008 la 11:47 pm

    faza e ca nu prea stiu ce stie ifonu’ sa faca si nici nu mi’s prea curios…acu’ vreau laptop desi am doua calculatoare…m-am saturat de atata tehnologie…vreau la tara sa mananc mere direct din copac iar apoi sa ma doara burta :))

  2. dantanasescu
    Sâmbătă 23 August, 2008 la 11:00 am

    Eu chiar dacă m-aş muta la ţară, tot nu aş renunţa la tehnologie. O să îmi iau un laptop în curând un Asus EeePC. Vezi aici: http://www.shopix.ro/Notebook-ASUS-EEEPC904HD-BK018X–Intel-Dothan–negru_p_48308.html
    Am un coleg la serviciu, care are iPhone şi stă pe Yahoo Messenger toată ziua, conectat la wireless-ul firmei. Tastează la el de zici că-i laptop. iPhone este spectaculos mai mult prin faptul cum ştie să facă anumite lucruri şi nu prin numărul aplicaţiilor. Trebuie să îl vezi ma întâi, ca să-ţi dai seama şi mai trebuie să fii familiarizat cu aplicaţiile de pe calculatoarele Apple MacIntosh.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

