Prima pagină > Revoltător > Ne doare-n pix de dumneavoastră!

Ne doare-n pix de dumneavoastră!

sâmbătă 23 August, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Ieri, am fost la sediul unui magazin online de produse IT, cu speranţa să văd şi eu nişte EeePC-uri din seriile mai noi. M-am dus la recepţia unde se fac livrările şi am avut următorul dialog cu individul de acolo:

– Bună ziua, aveţi un showroom unde aş putea vedea nişte mini-laptopuri EeePC?

– Nu, n-avem.

– Şi unde pot vedea?

– La reprezentanţă.

– Şi unde e reprezentanţa?

– Nu ştiu.

Deci, ce cantitate de informaţie am primit de la domnul? Zero, deoarece orice tâmpit îşi poate imagina că Asus poate avea o reprezentanţă în România. Important era să ştiu unde. Se pare că mentalitatea celor de acolo, este că, atâta timp cât îşi iau salariile, îi doare-n pulă de clienţi şi de vânzări.

În urmă cu ceva timp am fost să cumpăr o imprimantă de la MediaGalaxy. După ce m-am învârtit vreo 10 minute printre stand-uri, până ce a apărut unul dintre băieţeii în tricouri roşii, care butonează toată ziua pe la laptop-urile expuse, sau ascultă cu volumul la maxim Prodigy, am cerut imprimanta cu pricina. Băiatul respectiv m-a întrebat dacă am cablu USB şi spunându-i că nu am, a luat cutia cu imprimanta, mi-a pus-o în braţe, a trântit peste ea un cablu USB de pe raft şi m-a trimis la casă. L-am întrebat dacă imprimanta are cartuşe de probă sau sunt complet funcţionale şi m-a asigurat că sunt ok.

La casă era o duduiţă care s-a cam supărat, pentru că nu am renunţat la factură, cu toate că eram „pă persoană fizică”. După ce am plătit, m-a trimis la „bancul de probă”. Acolo, un alt băieţel mi-a scris garanţia, iar când i-am cerut să-mi facă o probă, mi-a spus că nu are drivere şi nu ştie să monteze cartuşele (se presupune că eu ştiam). Aşa că m-a trimis înapoi la „băieţii de la IT” de mai devreme, care de asemenea mi-au spus că nu au cum să facă proba, dar să stau liniştit că nu sunt probleme.

M-am întors la casă, pentru că, deşi tipa de acolo avea un vraf de pungoace d-alea mari, uitase să-mi dea şi mie una. Am pus preţioasa achiziţie în pungă, am luat-o în braţe şi m-am îndreptat spre ieşire, întrebându-mă de ce trebuie angajate trei persoane, pentru a face treaba uneia singure. Pe pungă era scris sloganul MediaGalaxy: „Sensing the difference”. Să simt diferenţa? Diferenţa faţă de ce? Poate faţă de alte ţări, că aici toţi sunt o apă şi un pământ!

PS: În prezent nu mai folosesc imprimanta. Am tras vreo 15-20 de pagini cu ea, după care cartuşele s-au terminat. Erau de probă.

  1. danz3l
    luni 25 August, 2008 la 10:53 am

    Si eu am patit cu un mp3 player…cu garantie de 2 ani. M-au trimis la un service inexistent😐 Tot de la Media Galaxy.
    Huooo!:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

