Prima pagină > Fapt divers > Mai există copilărie?

Mai există copilărie?


Mă întorceam de la serviciu şi mergând pe o alee, la un moment dat, de pe o bancă, se ridică o puştoaică, ce nu părea să aibă mai mult de 13-14 ani. Cu picioare lungi şi subţiri, încălţată cu pantofi cu toc cui, puţin cam mari pentru ea şi pe care abia îşi şinea echilibrul, o fustă super mini sau mini mini dacă pot să-i spun aşa, cu părul lung, trecut deja pe la stilist şi cu un machiaj destul de accentuat, reuşea cu greu să ascundă faptul, că este doar un copil.

Imediat o urmează un puşti, care era cel mult clasa a şaptea sau a opta, după aspect şi fizionomie. O cuprinde de mijloc, apoi lasă să-i alunece mâna în jos şi o prinde cu putere, de una din fese. Ea se retrage brusc şi îi spune: „Stai, că ne vede lumea!”, apoi îmi aruncă trecător, o privire oarecum stânjenită.

Şi când mă gândesc că, în copilăria mea, când eram de aceeaşi vârstă cu personajele de mai sus, mă jucam „cartoane” şi „capace” în faţa blocului, sau suflam cu ţeava cornete de hârtie în balcoanele vecinilor. Iar fetiţele, îmbrăcate cu şosete albe, trei sferturi, cu sarafan şi codiţe cu fundiţe, săreau coarda, jucau şotron sau „elasticul” şi ne mai fugăreau pe noi, băieţii, când le înghionteam sau le trăgeam de codiţe.

Dar, ce să-i faci? Se mai schimbă vremurile!

  1. eliza
    Miercuri 27 August, 2008 la 10:37 am
  2. danz3l
    Miercuri 27 August, 2008 la 10:49 am

    Asa-i.
    „in timp ce noi radeam la glume ei zic doar un simplu lol” …sau „ei au altele in cap cand aud de capra” zice o melodie…

  3. dantanasescu
    Miercuri 27 August, 2008 la 7:32 pm

    @eliza – Ei, copiii din video sunt ceva mai mititei, dar lasă că am văzut şi pentru vârsta lor truse de cosmetice pentru fetiţe şi haine sexy, normal, de firmă. 😉

    @danz3l – Apropo de lol şi de chestia cu „capra”, aveam pe blogul vechi un videoclip hip-hop pe tema asta, se chema „Diferenţe”

  4. eliza
    Joi 28 August, 2008 la 12:20 pm

    Da… ma refeream mai mult la melodie decat la videoclip in sine, la cuvinte, la copilaria noastra…

  5. dantanasescu
    Joi 28 August, 2008 la 5:15 pm

    Din păcate, pe moment, nu am avut boxe la calculator, ca să pot asculta melodia, dar o voi face în curând. 😀

  6. eliza
    Vineri 29 August, 2008 la 9:18 am

    Neaparat…chiar merita….Dar, asa fac barbatii, raspund fara sa asculte 🙂 Apreciez sinceritatea oricum

  7. dantanasescu
    Vineri 29 August, 2008 la 6:58 pm

    Sua canção é maravilhoso! O cunoşti cumva pe Aline Barros?
    Of, of şi bărbaţii ăştia! Femeia le spune: „Aşa?”, le dă un link şi ei, aşa sunt ei, nu înţeleg din asta că e vorba de o melodie, ei cred că e vorba de imagine!
    Ce lipsiţi de intuiţie sunt bărbaţii ăştia! 😀

  8. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 1:15 pm

    :))I stand rebuked

  9. dantanasescu
    Duminică 31 August, 2008 la 7:07 pm

    Ai avut o educaţie severă?

  10. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 7:29 pm

    😀 ma psihanalizezi? Era o gluma, mi-a placut raspunsul tau tare mult 🙂

  11. dantanasescu
    Duminică 31 August, 2008 la 7:39 pm

    Mi s-a spus adesea că psihanalizez oamenii. E una din calităţile mele. 😉

  12. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 8:11 pm

    Eu zic ca a fost sanatoasa mai degraba (educatia) M-a ferit de multe rele 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

