Prima pagină > Caterincă > Parodie iPhone

Parodie iPhone


O parodie foarte sugestivă după reclama pentru iPhone.

Categorii:Caterincă Etichete:,
  1. danz3l
    miercuri 27 August, 2008 la 10:45 am

    =)) cand sa ma mir si eu ec fain e…mi-a taiat avantul…

  2. dantanasescu
    miercuri 27 August, 2008 la 11:09 am

    Morala e că şi la americani şi la noi, este scump.
    Ce îmi place la el cel mai mult, este tastatura de pe touchscreen. Am văzut că există o aplicaţie, WordPress for iPhone cu care poţi să-ţi actualizezi blogul direct de pe telefon. Dacă iPhone ar avea suport pentru diacritice în limba română, cred că aş face efort să-mi iau şi eu unul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

