Prima pagină > Misoginisme > Spune-mi ce pantofi porţi, ca să-ţi spun cine eşti!

Spune-mi ce pantofi porţi, ca să-ţi spun cine eşti!


Dacă mergeţi pe stradă şi se întâmplă să treceţi pe lângă o femeie care arată cât de cât bine, vă propun un mic experiment social. Adoptaţi acea atitudine de bărbat care nu-şi ascunde dorinţele şi priviţi-o drept în ochi, cu admiraţie. Veţi observa că, aproape instinctiv, îşi va îndrepta privirea asupra pantofilor cu care sunteţi încălţat.

În ochii femeilor de la noi, starea, calitatea şi valoarea pantofilor unui bărbat reflectă, în viziunea lor, statutul social al bărbatului şi deci, eligibilitatea lui ca potenţial partener. Restul, educaţia, cultura, caracterul, inteligenţa nu mai au nicio importanţă, atât timp cât imaginea socială a bărbatului, este a unui jegos cu pantofii scâlţâiaţi (poate din cauza asta, Bill Gates nu s-a născut în România).

Şi cine spunea că femeile nu sunt materialiste?

Categorii:Misoginisme Etichete:, ,
  1. danz3l
    Miercuri 27 August, 2008 la 10:52 am

    Restul…e Cancan :))
    Eu de obicei ma uit la ele la unghii…poti spune multe despre o persoana astfel.

  2. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 6:51 pm

    Ce ma enervezi….eu m-as uita la pantofi doar ca sa imi ascund jena, sau obrazul rosu…si sa stii ca mi se intampla destul de des ca barbatii sa se uite la mine in felul asta.

  3. dantanasescu
    Duminică 31 August, 2008 la 7:02 pm

    A avut dreptate cine a spus că femeile iau totul la modul personal. Ceea ce am scris, nu se referea în mod special la tine (dealtfel nici nu te cunosc), era vorba despre femeile care arată cât de cât bine şi în marea lor majoritate, sunt materialiste.
    Ia şi tu un distonocalm!

  4. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 7:33 pm

    😀 ce ma enervezi e un fel de a spune 😀 un tic verbal poate cand nu sunt de acord… nu iau personal ceea ce spun strainii…poate comentez prea mult, dar mi se pare interesant ce spui, iar cand nu sunt de acord…tzop si eu…ia-o usor ca altfel va trebui sa impart distonocaluml virtual in doua 😀

  5. dantanasescu
    Duminică 31 August, 2008 la 7:40 pm

    Poţi să comentezi cât vrei! Pentru asta sunt făcute blogurile.
    În ceea ce priveşte distonocalmul, eu am alte metode atunci când mă „enervez”. 😀

  6. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 7:47 pm

    da, stiu, iei o „aspirina”

  7. dantanasescu
    Duminică 31 August, 2008 la 7:53 pm

    Da, „aspirina săracului”. 😀
    Nu, era vorma de meditaţie, relaxare, Qi Gong…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

