Prima pagină > Politică > România a fost vândută?

România a fost vândută?


Am descoperit o postare pe un blog, prin intermediul Marelui lup alb şi am fost pur şi simplu stupefiat. Shimon Peres, preşedintele Israelului, a declarat într-o cuvântare că, israelienii sunt atât de descurcăreţi şi se infiltrează aşa de bine, încât au cumpărat Manhattan-ul, România, Ungaria şi Polonia.

Dacă ar fi spus altcineva asta, s-ar fi crezut, din nou, că e vorba de „Teoria conspiraţiei”. Dar aşa, ce să mai cred?

  1. miercuri 27 August, 2008 la 9:06 pm

    Modul mai mult decit interesant cum uneori se intrepatrund intr-un mod foarte curios interesele obscure ale unor grupari religioase cu cele ale unei anumite parti ale spectrului politic, lasa destule semne de intrebare. Asa ca n-ar fi deloc exclus ca in avintul cuceririlor sufletelor sa se ajunga chiar la mai mult decit atit …

  2. joi 28 August, 2008 la 12:34 am

    P.S. Din nefericire pentru noi, nu vin pe calea Apusului, pe care ne-am dori-o, fiind singurul nostru drum posibil, ci pe vechea filiera, prea binecunoscuta 😛

  3. dantanasescu
    joi 28 August, 2008 la 11:59 am

    Eu cred totuşi că religia şi politica, sunt doar paravane pentru unii, care ascund doar interese la fel de vechi cât lumea asta.

  4. danz3l
    luni 1 Septembrie, 2008 la 7:11 pm

    Zilele trecute citeam o stire cum ca Youtube permite subtitrarea filmuletelor…asa ca nu prea cred ca traducerea e corecta.

  5. dantanasescu
    luni 1 Septembrie, 2008 la 7:56 pm

    Păi ce legătură are traducerea cu youtube? E corectă, dacă ăla care a făcut-o ştie ebraica. Eu nu ştiu, dar parcă se aude acolo ceva de Manhattan, Polonia, Ungaria şi România.

  6. danz3l
    luni 1 Septembrie, 2008 la 8:36 pm

    Orice tembel poate sa traduca…asta nu inseamna ca si corect. Am vazut multe filmulete cu traduceri care se voiau parodii.

  7. dantanasescu
    luni 1 Septembrie, 2008 la 10:53 pm

    Aici sigur nu e vorba de o parodie. Blogurile de unde am aflat de asta, sunt foarte serioase.

  8. FOX fiul lui FOX
    Sâmbătă 15 Noiembrie, 2008 la 12:20 am

    Vanduta cu tot cu noi!Acum trebuie sa i iubim pe;homosexuali, pedofili,zoofili ,gerentofili,Becali va ajunge presedinte,Dan Diaconescu prim-ministru,un rrom analfabet la cultura,Florin Calinescu ministru de finante,un ungur ministru al apararii,un evreu,la interne,avem fete la vanatori de munte,bagam si la parasutisti,schimbam din nou bordurile,mai asfaltam,Prigoana ministru de externe,ce nu e bine??

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

