Prima pagină > Citate > Nietzsche despre femei

Nietzsche despre femei

Sâmbătă 30 August, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

„Primeşte, Zarathustra, acest mic dar din partea mea, acest mic adevăr. Căci sunt atâta de bătrână, să ţi-l pot spune! Dar să-l acoperi bine şi gura să i-o-nchizi, să nu ţipe prea tare, mititelul!”

„Femeie, dă-mi adevărul acela mititel”, zisei. Şi bătrânica îmi răspunse:

„Mergi la femei? Să nu uiţi să-ţi iei biciul!”

Aşa grăit-a Zarathustra.

Friedrich Nietzche – „Aşa grăit-a Zarathustra”

Categorii:Citate Etichete:, ,
  1. Marți 2 Septembrie, 2008 la 2:55 pm

    Da, acesta este raspunsul femeii batrine din capitolul „Despre femeile bartane si tinere”

    Numai ca putin inainte insusi Zarathustra spunea:

    „Femeia trebuie sa fie o jucarie gingase si pura asemeni unei pietre pretioase, luminata de virtutea unei lumi ce inca nu exista.

    Lumina unei stele sa straluceasca in iubirea voastra! Speranta voastra sa fie: „daca-as putea sa nasc eu Supraomul!””

  2. dantanasescu
    Marți 2 Septembrie, 2008 la 4:07 pm

    Da, dar mie mi s-a părut mai utilă, partea de la final.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

