Prima pagină > Părerea mea > Începe toamna…

Începe toamna…

Duminică 31 August, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Astăzi a fost, calendaristic vorbind, ultima zi de vară. A fost o zi de-a dreptul superbă. Păcat că nu a fost aşa tot timpul. Am avut o escapadă prin Bucureşti. Doar eu şi aparatul foto. Am făcut nişte fotografii, dar nu am timp acum să le postez. Poate în zilele următoare.

Încă o dată am realizat, că nu ai nevoie de nimic mai mult pentru a fi fericit, decât de o zi frumoasă şi puţin timp liber la dispoziţie.

  1. eliza
    Duminică 31 August, 2008 la 8:09 pm

    „Nu am nevoie de foarte multe
    Ca sa fiu fericit ”
    Il stii pe Dinu Olarasu?

  2. danz3l
    luni 1 Septembrie, 2008 la 7:07 pm

    Uof…maine sper sa fie la fel de fain…si sa nu pic :))

  3. dantanasescu
    luni 1 Septembrie, 2008 la 7:51 pm

    @eliza – Nu îl ştiu pe Dinu Olăraşu, dar îmi sună cunoscut numele.

    @danz3l – O să fie frumos şi n-o să pici, că doar ai învăţat, nu?
    Nu ştiu din ce motiv, am primit notificările la comentariile tale, în folderul de spam!

  4. eliza
    marți 2 Septembrie, 2008 la 3:09 pm
  5. marți 2 Septembrie, 2008 la 4:10 pm

    Foarte curios. Fericirea se ascunde in lucruri asa de simple si noi o cautam aiurea…
    O raza de soare, ciripitul pasarilor, admiratia norilor, a florilor, rasaritului si apusului, bolta instelata …

  6. dantanasescu
    marți 2 Septembrie, 2008 la 7:06 pm

    Da, Eliza, sunt de acord cu Dinu Olăraşu, mai puţin la faza cu „mâna de prieteni”.

  7. danz3l
    marți 2 Septembrie, 2008 la 9:39 pm

    Yeey, n-am picat😀
    Se mai intampla sa primesc si eu notificarile in spam. Numai la Deedee se intampla asta. :-??

  8. eliza
    marți 2 Septembrie, 2008 la 9:48 pm

    De ce nu? Nu ai incredere in femei, prietenii nu iti aduc un strop de fericire…acum te „psihanalizez eu …:)

  9. dantanasescu
    miercuri 3 Septembrie, 2008 la 7:05 pm

    Nu numai că mă psihanalizezi, dar mă obligi să mă confesez, lucru pe care nu intenţionez să-l fac pe un blog.
    Pentru ca prietenii să îţi aducă un strop de fericire, trebuie, mai întâi, să ai prieteni şi mai înainte de asta, trebuie să-ţi placă să ai prieteni.
    În plus, eu cred că fericirea vine din interior, nu trebuie să ţi-o aducă cineva, pe post de cadou.
    Fericirea pe care o cântă Dinu Olăraşu, este caracteristică oamenilor simpli, care confundă acest lucru cu distracţia, plăcerea simţurilor şi apartenenţa la un grup (de prieteni).

  10. eliza
    Duminică 7 Septembrie, 2008 la 6:17 pm

    Da ai dreptate…nu te oblig la nimic, era mai mult o observatie.
    E adevarata ca fericirea nu e data de lucruri exterioare, si nu exista fericire in afara implinirii sufletesti launtrice, dar cred ca prietenii adevarati aduc mai mult decat distractie. Pt ca suntem fiinte realtionale, si tanjim dupa relatii semnificative cu Oameni cred ca prietenii umplu un strop din golul din inimile noastre un gol mai mare cum spunea Sf Augustin, cel in forma de Dumnezeu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

