Prima pagină > Fapt divers > Poliţia veghează

Poliţia veghează

Duminică 31 August, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

În zona Unirii din Bucureşti, în dreptul trecerilor de pietoni semaforizate, a fost postat câte un agent de circulaţie, care, după părerea mea, este tot un fel de poliţist. Prin urmare, ar trebui să se comporte ca un poliţist, aşa cum vedem adesea în filmele americane. Nu-i aşa?

Dar nenea agentu’ de circulaţie, ce face? Se agită într-una, dă din mâini ca un dirijor de la filarmonică şi urlă din când în când la câte un şofer care ignoră culoarea semaforului, nu poartă centura de siguranţă sau vorbeşte la telefonul mobil în timp ce conduce.

Uneori, câte un pieton care aşteaptă să traverseze, îi face semn, atunci când un conducător auto mai grăbit, sau pur şi simplu nesimţit, încalcă regulile de circulaţie. Domnul poliţist îi răspunde: „L-am văzut! Ce, crezi că nu l-am văzut?”

E bine că poliţia rutieră română e vigilentă şi vede tot, ba chiar îi mai apostrofează pe şoferii indisciplinaţi. Dar, dacă nu trage pe nimeni pe dreapta şi nu aplică legea ca la carte, nu se va obţine niciun rezultat vizibil în ceea ce priveşte civilizaţia şi bunul simţ la volan.

Oare de ce scrie pe maşinile şi motocicletele poliţiei, „Siguranţă şi încredere”? Mă întreb şi eu…

  1. danz3l
    Luni 1 Septembrie, 2008 la 7:09 pm

    N-am incredere in Politia Romana nici cat negrul sub unghie. Sunt atat de plini de ei…si atat de prosti si atatd e penibili…si cat as putea continua….

  2. dantanasescu
    Luni 1 Septembrie, 2008 la 7:53 pm

    Pe mine mă amuză! 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

