Prima pagină > Părerea mea > Secretul banilor şi al succesului

Secretul banilor şi al succesului


Lăsând la o parte vasta literatură ce tratează teme de genul „milionar la minut”, „secretul banilor şi al succesului”, sau „îmbogăţeşte-te în timp ce dormi”, din când în când, prin Bucureşti, apar diverse afişe care prezintă cursuri, seminarii, workshop-uri, la care, dacă participi, pretind ele, vei deveni peste noapte bogat, fericit şi plin de succes în toate domeniile vieţii.

Alteori, diverse cunoştinţe mă invită la astfel de cursuri, spunând că ele deja au înregistrat schimbări semnificative în viaţa lor în urma însuşirii învăţămintelor preţioase de la numeroşii „guru” ai succesului.

Dacă ar fi să dăm crezare acestor lucruri, ar însemna că lumea întreagă este plină de oameni care sunt plini de bani, nu mai pot de atâta succes şi fericire şi îşi realizează instantaneu toate dorinţele.

Realitatea e că, cei care se îmbogăţesc şi obţin succesul, sunt numai cei care le ţin şi le organizează. Pentru că cea mai sigură metodă de a te îmbogăţi şi de a obţine succesul, este aceea prin care îi înveţi pe alţii cum să se îmbogăţească şi să obţină succesul.

Vă mai amintiţi de cei care postau anunţuri pe Internet, despre modalităţi de a face bani, prin expedierea de formulare, în care trebuia să îi înveţi pe alţii cum să expedieze formulare? Ei bine, e cam acelaşi lucru!

  1. Vineri 5 Septembrie, 2008 la 11:34 am

    Sau ca aia care pun anunturi pe site-urile de meserii, gen: castiga usor, doar da clic. Si apare un link care se termina cu ref=x

  2. dantanasescu
    Vineri 5 Septembrie, 2008 la 12:08 pm

    Da, sunt nişte nefericiţi, care au intrat în sistemul ăsta şi acum singura modalitate de a face bani este să posteze astfel de anunţuri penibile.

  3. danz3l
    Sâmbătă 6 Septembrie, 2008 la 9:01 am

    Ai mare dreptate, singurii bogati care ies peste noapte sunt cei care organizeaza chestia asta.
    Poate functioneaza si psihologic…adica daca un doctor iti spune ca ai cancer si tu n-ai, incepi sa te simti rau chiar de esti sanatos.

  4. dantanasescu
    Sâmbătă 6 Septembrie, 2008 la 11:08 am

    Am participat odată, ca invitat, la o astfel de chestie, la insistenţele unei colege.
    Toată treaba era un mega-show, în stilul reclamei pentru Internet de la Zapp. Iar la sfîrşit, colega respectivă, care devenise un fel de angajat la acea organizaţie, avea pregătit chitanţierul, ca să plătesc un avans pentru curs. Cursul ţinea trei zile şi costa în jur de 1000 RON. După absolvire, aveam „şansa” să devin şi eu recrutor pentru alţi membri.
    Bineînţeles că am refuzat, dar pentru că mi-au luat datele personale, începuseră să mă sune ca să mă convingă să particip. Abia ma scăpat de ei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

