Prima pagină > Fapt divers > Poliţistul în stil Florin Călinescuuuu

Poliţistul în stil Florin Călinescuuuu

vineri 5 Septembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Stăteam la semafor, bineînţeles în zona Unirii şi cu toate că era roşu , pietonii zburdau ca mieii printre maşinile în mişcare. Puţin mai încolo, un domn poliţist, îşi vedea de „treaba lui”.

La un moment dat, se întoarce înspre noi şi strigă cu un aer teatral: „Aveţi roşu, doamnelor şi domnilor!”. Apoi se întoarce cu spatele şi îşi continuă senin mişcările de balerin.

M-am distrat pe cinste!

  1. danz3l
    sâmbătă 6 Septembrie, 2008 la 8:56 am

    :)) oricum politistii in trafic numai incurca in trafic…
    cred ca de cate ori ai sa scrcii despre politisti de atatea ori am sa gasesc cate un defect =))

  2. dantanasescu
    sâmbătă 6 Septembrie, 2008 la 10:58 am

    Sincer, mi-aş dori mai mult, ca poliţiştii să fie adevăraţi profesionişti şi să impună respect, decât să am eu subiecte pe această temă, pentru blog.

  3. danz3l
    Duminică 7 Septembrie, 2008 la 12:11 am

    Ideea de politist la noi e alta. Nu aceea de a face aplica legeaa, de a mentine ordine. Politistul roman nu este vazut ca ‘zbirul incoruptibil’ sau cel in care poti sa te increzi daca ai vreo problema…

  4. danz3l
    Duminică 7 Septembrie, 2008 la 12:12 am

    Aaa si am uitat ce era importan sa zic…la noi ideea e alta: daca esti politist esti mai presus de lege😐

  5. dantanasescu
    Duminică 7 Septembrie, 2008 la 10:26 am

    Poliţistul actual, este o „rămăşiţă” a miliţianului de pe vremea comunismului. Asta explică totul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

