Prima pagină > Caterincă > Uite aşa aş vrea să mor!

Uite aşa aş vrea să mor!

Duminică 7 Septembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Dacă totuşi, pe 10 septembrie, va fi… sfârşitul lumii, cum aţi vrea să… muriţi? Gică Petrescu propune o variantă:

Uite aşa aş vrea să mor! – Gică Petrescu

  1. Michiyo
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 2:05 am

    pai si eu as vrea sa mor la fel ca el…:)) sa ma imbat la greu si sa petrec alaturi de persoanele dragi mie stiind ca americanii nu vor mai apuca sa faca remake-ul filmului Death Note(ma scuzati am si eu o obsesie).Sau sa mor facand bungee jumping..intotdeauna mi-am dorit sa fac bungee jumping si cred ca ala ar fi momentul oportun :))

  2. dantanasescu
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 9:15 am

    Dacă vrei să mori făcând bungee jumping, nu ai nevoie de sfârşitul lumii, e suficient să scurtezi puţin coarda! =))

  3. dantanasescu
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 10:58 am

    @Michyo – M-am grăbit! Ups! Voiam să spun, să mai lungeşti puţin coarda. ;))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

