Prima pagină > Fapt divers > Experimentul din 10 septembrie, live pe Internet

Experimentul din 10 septembrie, live pe Internet


Puteţi urmări live, la această adresă http://webcast.cern.ch/, imagini direct de la CERN, cu imensul Large Hadron Collider (LHC), acceleratorul unde se va desfăşura experimentul de miercuri.

  1. Marți 9 Septembrie, 2008 la 12:23 pm

    Astias tampiti? Daca vie sfarsitul la lume o sa mai fie internet? Va ia bani la fraieri.

  2. Marți 9 Septembrie, 2008 la 12:41 pm

    super…vedem sfarsitul….live:))

  3. GoodL1k3xXx
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 3:21 pm

    Ura vine sfirsitul lumei ura ura de mult o asteptam 🙂

  4. strongvaleriana
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 6:29 pm
  5. dantanasescu
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 6:37 pm

    @strongvaleriana – Ţi-am aprobat comentariul, dar să ştii că nu o să faci trafic cu spamul. Am mai văzut şi pe alţii făcând asta şi în câteva luni, au ajuns la jumătate, faţă de cât aveau înainte.
    Despre postul la care dai link, ce să zic? Mie mi-se pare că e cam pe dos: ideea de existenţă reduce totul la clipa prezentă, restul, inclusiv spaţiul şi timpul, sunt o iluzie.

    • Marți 29 Ianuarie, 2013 la 7:06 pm

      la vremea respectiva, a trimite un link catre un text de care eu eram multumit mi se parea o cale simpla de partasie cu blogosfera. Habar n-aveam ca lucrul asta se numeste spam!
      Acum inteleg mai mult ..
      Deci scuze pentru!

  6. strongvaleriana
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 6:54 pm

    pai ultimul rand tocmai despre asta vorbeste !
    staticul fotografiei exclude filmul (iluzia spatiul-timp)
    nonexistenta releva iluzia !

    am zis-o ! 😀

  7. dantanasescu
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 7:02 pm

    Da, numai că, pentru tine existenţa înseamnă mişcare, adică manifestare, pe când în filosofia mea şi a unei bune părţi a omenirii mai de la răsărit, existenţa reală constă în nemişcare. 😉

  8. strongvaleriana
    Marți 9 Septembrie, 2008 la 8:15 pm

    de acord cu tine
    pentru mine existenta inseamna miscare, manifestare si implicit accesarea notiunii de timp !
    Dar si tu, cand stai in nemiscare observand miscarea esti tributar aceleasi iluzii de care spuneai !
    Existenta reala-statica de care vorbesti include observarea, adica raportarea permanenta la timp si spatiu.
    or eu tocmai subliniam ca nonexistenta exclude …

  9. Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 2:07 am
  10. Stelistu Banatean
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 8:48 am

    Ma da totusi live mere? Asa era vorba parca!!!!
    Sau daca se greseste ceva nu are voie nimeni sa vada ?
    Asta e treaba nasoala fratzilor!Sa inteleg ca puteti face ce vreti fara ca nimen sa stie?……..nu cred ca e un regula!!!

  11. dantanasescu
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 9:10 am

    @Stelistu Banatean – de mers mere, dar poate nu ai tu plugin-ul ok încearcă şi varianta Flash.
    E posibil să mai fie serverul blocat. Îţi dai seama câte sute de milioane de oameni accesează serverul ăla?

  12. Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 11:14 am

    Ba fratilor…multi au luat-o razna…cu sfarsitul lumii…voi credeti ca cercetatorii nu stiu ce fac? 🙂

  13. strongvaleriana
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 11:35 am

    scuze, vroiam sa zic ”staticul fotografiei exclude filmul – adica miscarea”
    Am vazut totusi c-ai inteles ce-am vrut sa spun !
    😀

  14. Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 2:39 pm

    la mine nu merge sau a venit sfirsitul lumii si mi-s in paradis si pusera si astia internet si rds rcs si antene…

    sau o fi iadul?

  15. dantanasescu
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 3:02 pm

    @Dan Iancu – serverul de la CERN este blocat de azi dimineaţă şi e explicabil, avînd în vedere numărul de vizitatori.
    Oricum, ei spun că experimentul a fost un succes.

  16. Gaby
    Miercuri 10 Septembrie, 2008 la 11:38 pm

    Bai fratilor terminati cu sfarsitul lumii ca Apocalipsa nu vine cand vor dobitocii care sunt oameni de stiinta sa demonstreze ca exista vreo particula … Particula lui Dumnezeu :))))) ce-o fi in mintea lor cand au impresia ca vor descoperi asa ceva =)) A si bancul de ultima ora : Cine ajunge ultimul in gaura neagra e cel mai prost =))

  17. duloiu andrei
    Joi 11 Septembrie, 2008 la 10:29 am

    daca vine sfarsitul sa imi spuna la ce ora sa il astept cu o cafea calda

  18. Joi 11 Septembrie, 2008 la 10:50 pm

    Oricat de „banal” ar parea acest experiment pentru unii,eu sant de parere ca totusi este ceva „cu mult „mai important decat se difuzeaza prin presa si tv.Vom afla poate peste ceva timp…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

