Prima pagină > Revoltător > Marketonline sunt neserioşi!!!

Marketonline sunt neserioşi!!!

vineri 12 Septembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Dacă vreţi promptitudine şi servicii de calitate, apelaţi la oricare magazin online, care credeţi de cuviinţă, însă nu din România. Dacă vreţi să vă faceţi nervi, să pierdeţi timpul şi să vă amăgiţi degeaba, folosiţi cu încredere „serviciile” Marketonline.

Am vrut să-mi cumpăr şi eu, în sfârşit, un notebook Asus EEEPC900A-WF012, care este cel mai bun din serie, în ceea ce priveşte raportul calitate/preţ. Din acest motiv, produsul este aproape epuizat în stocurile magazinelor online. Aşa că m-am grăbit să-l cumpăr şi am ales Marketonline pentru că la ei figura ca fiind pe stoc.

E pe stoc, dar nu-l avem!

Marketonline: E pe stoc, dar nu-l avem!

Am făcut comanda şi a doua zi am primit un telefon de la o tipă, care mi-a spus că pot veni azi, după ora 14:00, să-l ridic de la depozit (deoarece aşa specificasem în comandă).

M-am dus la sediul magazinului, la caserie, unde mi s-a întocmit factura şi am plătit, apoi m-am dus la depozit. Când mi-a venit rândul, băiatul de acolo s-a uitat puţin în jur, a întrebat ceva un coleg şi mi-a răspuns că nu are pe stoc aşa ceva şi să merg la caserie, ca să-mi iau banii înapoi.

Bineînţeles că m-am enervat şi am întrebat cine mă despăgubeşte acum, pentru timpul pierdut şi drumul făcut degeaba până acolo. Vânzătorul, cu o nonşalanţă totală, mi-a spus cu zîmbetul pe buze, că am adresa de la ANPC şi să fac acolo o plângere. Mi-am luat banii înapoi şi le-am promis că n-o să mai cumpăr niciodată ceva de la ei. Înaintea mea fusese un tip care a avut şi el parte de un tratament asemănător.

Astfel de experienţe am avut şi cu 24PC, unde am încercat să fac o rezervare prin e-mail, dar nu am primit niciun răspuns, iar după câteva zile, produsul, care figura ca fiind pe stoc, a dispărut cu desăvârşire de pe site. De asemenea, la magazinul online OneStop, am comandat mai demult o cameră foto digitală şi după ce m-au dus cu vorba vreo trei săptămâni, că fac comandă la furnizor, mi-au spus, în final, că nu se mai fabrică acel model şi să aleg unul similar. Da băieţi, aşteptaţi voi acuma să fac eu comandă, poate după ce ne înghite gaura neagră!

Deci mare atenţie când apelaţi la magazinele online, să nu păţiţi ca mine!

Mă întreb, oare când va conta, cât de cât, clientul şi în România, în ochii comercianţilor ?

  1. vineri 12 Septembrie, 2008 la 9:54 pm

    Mda… complet neprofesionist tratamentul pe care l-ai indurat. Din pacate nu cred ca vom scapa de acest tip de comportament pana nu se schimba atitudinea angajatilor referitor la sarcinile de serviciu, la modul in care stiu sa-si asume responsabilitatile. Nu stiu cat din vina o poarta magazinul in sine, cat angajatul in mod special.
    Acest tip de tratament insa e gasit la toate companiile romanesti, si e o boala nu numai a magazinelor online…
    Si daca ai timp, varsa-ti naduful si spuneti pasurile aici te rog: http://www.studiucomertelectronic.ro. Mersi…

  2. sâmbătă 13 Septembrie, 2008 la 9:24 am

    Buna ziua,

    Am sesizat postul tau si voi incerca sa aflu luni ce s-a intamplat. Imi pare rau ca nu ai cerut colegilor mei sa vorbesti cu un manager si imi cer scuze in numele MarketOnline.

    Voi reveni dupa ce aflu mai multe (acum fiind sambata dimineata).

  3. danz3l
    Duminică 14 Septembrie, 2008 la 11:31 am

    Eu am comandat o carte de pe 3 librarii online diferite („Fara cap si fara coada”-M. Gainusa). Bineinteles ca n-am primit-o de nicaieri.

    Zilele trecute un prieten si-a comandat un tel (copie dupa Nokia N71)si radeam de el ca a luat teapa (era un pret suspect de mic)…dar n-a luat😐

  4. dantanasescu
    Duminică 14 Septembrie, 2008 la 12:43 pm

    Internetul e raiul ţeparilor, aste e! Chiar nu mai am deloc încredere în genul ăsta de comerţ. Mai bine te duci la Altex, dai 1-2 milioane în plus, dar ştii că nu pierzi timpul degeaba.

  5. docx
    luni 15 Septembrie, 2008 la 6:29 pm

    Subscriu, am si eu experiente „placute” cu marketonline.
    De aproape o luna modelul Nokia N73 apare in stocul virtual, si tot de o luna lipseste din stocul real. Si tot de o luna pretul creste constant, de la 722 RON (in momentul comenzii), pana la 814 RON (azi). Tot de o luna astept sa ma sune un contopist si sa-mi spuna ca s-au ostenit sa-l comande la distribuitor…
    Astept doar din curiozitatea de a vedea unde ajunge nesimtirea marketonline. Telefonul l-am gasit la mediadot, care, desi nu-l aveau in stoc, l-au comandat si mi l-au livrat in 24 de ore.
    „Succesuri” in afaceri, marketonline. E mai important sa va stresati cu cei ce va copiaza site-ul, decat cu clientii.

  6. docx
    luni 15 Septembrie, 2008 la 6:42 pm

    Uitasem. O experienta identica am si cu e-price.ro. Si acolo se actualizeaza doar pretul, nu si informatiile despre stoc. Si de la ei astept, tot de o luna, sa ma sune un functionar sa… rabdare am.

  7. dantanasescu
    luni 15 Septembrie, 2008 la 7:29 pm

    @docx – Marketonline şi Mediadot fac parte din acelaşi trust, adică Grifon. Am fost şi la mediadot şi acolo am încercat să întreb ceva o scârboasă, care vorbea tot timpul la mobil. După ce mi-a aruncat în silă câteva vorbe din care nu am înţeles nimic, şi-a continuat convorbirile până m-am enervat şi am plecat.

  8. ghg
    marți 23 Septembrie, 2008 la 5:22 am

    market online este cel mai penibil magazin online. au refuzat schimbarea unui produs stricat pe care l-am cumparat. fratzilor de aceea exista magazine mari ca sa le ocilm pe cel mici. cum poti sa spui unei ha;le un magazin de 7 stele cum face marketonline?>

  9. dantanasescu
    marți 23 Septembrie, 2008 la 11:59 am

    Marketonline schimbă produsele defecte numai celor care au optat la cumpărare la „garanţia suplimentară marketonline” şi asta presupune o taxă suplimentară de 2% din valoarea produsului, lucru care mi se pare iar o măgărie. Dacă optezi pentru „garanţie suplimentară şi transport”, atunci îţi asigură şi transportul gratuit al produsului defect, dar pentru asta trebuie să plăteşti o taxă suplimentară de 4%.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

