Prima pagină > Fapt divers > Nesimţiri de toamnă

Nesimţiri de toamnă


Azi dimineaţă, mă gândeam să fac şi eu un ban cinstit vânzându-mi ceasul deşteptător, pentru că, practic nu mai am nevoie de el. Asta pentru că, vecinii mei, majoritatea foşti strungari, frezori, rabotori ş.a.m.d şi reprofilaţi acum în şoferi, faianţari sau zugravi, au o singură obsesie: renovările.

Aşa se face că, în fiecare dimineaţă, sunt trezit la ora 8 fix, de un colocatar, care de vreo două luni încoace nu mai termină cu renovatul. Am avut răbdare să-şi schimbe faianţa, să-şi moteze termopane, să-şi instaleze aer condiţionat în toate camerele, centrală termică şi când credeam că am scăpat, azi dimineaţă, din nou mă trezesc din cauza bocăniturilor şi a altor zgomote suspecte. Nu am putut să-mi dau seama despre ce era vorba, dar am avut certitudinea că el a oprit apa caldă, bineînţeles fără să anunţe. Prin urmare am renunţat la bărbierit, pentru a doua oară pe luna asta şi am plecat spre serviciu.

La capătul străzii, o mare baltă în urma ploii de azi-noapte. Vreau să ocolesc prin stânga, maşină parcată. Vreau să ocolesc prin dreapta, altă maşină parcată. Am luat-o prin mijloc, fie ce-o fi!

Despre faza cu vitezomanii care te stropesc din cap până în picioare, atunci când stai la semafor, nici nu mai vorbesc. Deja m-am obişnuit.

Încă un lucru pe care l-am observat, este că traficul a devenit din nou anevoios. S-au întors cocalarii de la mare şi „iei ştie să merge numai pă linia dă tranvai”.

A venit, a venit toamna… acoperă-mi inima cu ceva…

  1. culturacimpanzilor
    miercuri 17 Septembrie, 2008 la 7:01 pm

    Morala? (Nimic nu mai e cum a fost. Cred ca va trebui sa schimbi zona. Poate si cartierul? Pina si sectorul?)

  2. dantanasescu
    miercuri 17 Septembrie, 2008 la 7:07 pm

    Cel mai bine, cred că ar trebui să caut altă planetă, pe care să locuiesc.

  3. culturacimpanzilor
    miercuri 17 Septembrie, 2008 la 8:16 pm

    Cred ca pina la urma ii vei accepta asa cum sint!

  4. dantanasescu
    joi 18 Septembrie, 2008 la 9:25 am

    Dacă accepţi ceva, asta nu înseamnă că trebuie să îţi şi placă! Şi nici nu sunt obligat să-mi trăiesc viaţa după cum vor alţii! Asta e toată filosofia.

  5. joi 18 Septembrie, 2008 la 10:42 am

    Perfect de acord. Pina la urma, intr-un obstesc sfirsit vor termina, poate, si ei. Oamenii astia sint mereu surprinzatori. Mai auzeam un tip ca si-a pus gresie in baie si-i place asa de mult ca o sa puna si in sufragerie si dormitor! Asa ca viitorul poate rezerva multe surprize!!! Dar de un caine inchis in baie de-ti urla toata ziua pina ce ajungi sa urli si tu la Luna, ce zici? Bineinteles ca aici nu e vorba de ‘coclalarii (nici nu prea inteleg termenul), din imagine, ci de oameni responsabili ‘iubitori de animalute’. Si eu iubesc animalele, cainii si caii in mod special, dar n-as face niciodata asa ceva unui animal.

  6. eliza
    joi 18 Septembrie, 2008 la 11:43 am

    De asta nu imi e dor…Aici e liniste, exista pe planeta asta o capitala linistita. Duminica eram cu iubitul in oras si am inceput sa vb tare, suparata- eu temperament latin, si s-au orpit niste tineri sa se uite la mine…am rosit….cred ca nu mai vazusera asa ceva….

  7. eliza
    joi 18 Septembrie, 2008 la 12:13 pm

    si ca sa parafrazez…A venit toamna, acopera-mi urechile cu ceva :)) cu niste casti sau poate cu orice altceva🙂

  8. dantanasescu
    joi 18 Septembrie, 2008 la 12:24 pm

    @cultura cimpanzeilor – cocalarii sunt acei „cetăţeni” care ascultă manele cu volumul dat la maxim şi care sfidează orice bun simţ, etalând cu ostentaţie pretinsa lor bogăţie: maşini luxoase, lanţuri groase de aur la gât haine de firmă, teancuri groase de euro şi dolari.
    @eliza – nu e bine nici să te izolezi de restul lumii, stând ca un zombi toată ziua cu căştile la urechi şi scultând „minimal” sau alte prostii(aşa cum adesea vad persoane în mijloacele de transport în comun).

  9. eliza
    joi 18 Septembrie, 2008 la 12:38 pm

    😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

