Prima pagină > Fapt divers > Ziua de naştere: o sărbătoare stupidă!

Ziua de naştere: o sărbătoare stupidă!

Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

O sărbătoare este manifestarea bucuriei. În cazul de faţă, de ce ne bucurăm? Pentru că avem cu un an mai puţin de trăit, că pe zi ce trece suntem tot mai obosiţi şi plictisiţi de problemele zilnice? Pentru că ne dăm seama că multe lucruri, în care ne-am pus încrederea şi speranţa, sunt iluzii?

Serbarea zilei de naştere atinge cote maxime ale grotescului şi ridicolului la serviciu. Aici, dintr-o bucurie şi o zi mult aşteptată „ziua ta”, se transformă într-o obligaţie apăsătoare de care vrei mai degrabă să scapi. Pentru că eşti obligat automat, să „faci cinste”. Trebuie să-i îndopi cu fursecuri, saleuri, prăjiturele, plus Coca-Cola, Fanta sau bere pe nişte indivizi cărora nu le-a păsat şi nu le va păsa niciodată de tine cu adevărat.

Apoi când vine rândul altora să facă cinste, de ziua lor, eşti obligat tu să înghiţi fursecurile, Cocla-Cola, berea ş.a.m.d. După care ţi-ai mai creat încă o obligaţie, aceea de a contribui cu bani la cumpărarea cadoului imbecil pentru cel sărbătorit, constând într-un obiect inutil, gen vază sau ceas de perete în formă de ceas de mână.

Aşa că, nu-i mai bine că sunt în week-end acuma şi pot să stau acasă liniştit şi să-mi văd de blog?

Hai, să trăiesc şi la mai mare!

(

Ce norocos sunt, numai că am uitat parola de la netlog!

  1. eliza
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 1:25 pm

    si totusi …La multi ani…din toata inima.

  2. dantanasescu
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 1:28 pm

    Mulţumesc! Partea plină a paharului ar fi, bine că am apucat să trăiesc pînă acum! 😀

  3. eliza
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 1:30 pm

    si cred ca nu numai…Mi se pare mie ca nu ai peirdut timpul degeaba. Chiar…cat timp ?

  4. dantanasescu
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 1:33 pm

    Secret! :-$

  5. eliza
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 1:35 pm

    :))))))))

  6. shok
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 2:21 pm

    mda…si eu imi sarbatoresc ziua azi….

  7. shok
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 2:22 pm

    14 ani de lictiseala….piuuuu

  8. dantanasescu
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 2:24 pm

    Dacă te năşteai pe vremea lui Ceauşescu, ce mai ziceai?

  9. shok
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 3:14 pm

    :))zice ani de chin….

  10. danz3l
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 11:37 pm

    Am citit de sus in jos si am vazut ce parere ai despre aniversari…acu’ mi-as fi dorit sa nu fi scris „azi bem online” :)) mie-mi plac aniversarile petrecute numai cu prietenii adevarati 😀 doar cu ei iti permiti orice
    La multi ani inca odata!

  11. dantanasescu
    Sâmbătă 27 Septembrie, 2008 la 11:48 pm

    No problem, man! Dacă aş avea bani cât au papiţoii care se dau în Lamborghini şi Ferrari pe Dorobanţi aş da de băut la toată lumea căreia îi pasă cât de cât de câţi ani împlinesc eu!
    Apropo! Mi-am făcut canal video pe youtube şi în curând o să pregătesc câteva surprize, cu filmări realizate de mine.

  12. alleksssandra
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 9:55 am

    La multi ani pentru ieri!(nu am putut sa ma abtin sa folosesc urarea traditionala).Multumesc pentru comentariu si pt faptul ca ti-ai facut timp sa imi citesti gandurile pe blog.Eu nu am implinit decat 20 de ani,dar nici aniversarea mea nu a fost una placuta si asta pt.ca toata lumea a uitat de mine.Intr-un fel,am trecut neobservata,iar altfel,nu am primit nici un strop de compasiune pt faptul ca tranzitez usor catre numarul 3..si ceva(chiar daca mai am mult).Intr-adevar,aniversarile sunt o modalitate de a te simti obligat si mai mult,de a afisa un zambet luuuung si involuntar celor care te felicita,chiar daca in ziua aia tie putin iti pasa ca ai un an in plus.Dar,banuiesc ca asta e firea vietii…unii se nasc,altii agonizeaza,iar in final,unii mor.Fericiti cei din urma :))))!Sunt rautacioasa,dar la fel ca tie,nici mie nu imi plac aniversarile.Iar vazele alea,incep sa fie prea multe.

  13. dantanasescu
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 11:58 am

    Alleksssandra, urarea nu are nicio vină, eu sunt doar împotriva ipocriziei şi a falsităţii cu care sunt obişnuiţi unii oameni.
    Cât despre atenţie şi compasiune, ce să zic? Eu nu mi-am serbat ziua de naştere decât o dată în viaţă, atunci când am împlinit un an şi culmea, am mâncat şi bătaie în ziua aia.
    Iar ieri m-au felicitat doar 4 persoane: mama live, sora şi cumnatu’ prin telefon şi o colegă de serviciu mi-a trimis un SMS.
    Şi nu mi s-a părut o tragedie deşi tocmai ieşeam din al patrulea deceniu de viaţă 😀

  14. eliza
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 12:12 pm

    GLUMESTI! uite ca ai spus si cati ani ai :)Acum inteleg mai multe.

  15. dantanasescu
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 12:19 pm

    Nu am spus! Doar am sugerat. 😉
    Şi nu glumesc deloc.

  16. eliza
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 12:30 pm

    E o varsta frumoasa pt un barbat…o varsta in care barbatul are maturitate, este pe picioarele lui, are experienta, echilibru, cunoste multe, este interesant, arata bine, are o intelepciune calda, diferita de intelepciunea necrutatoare de la 20…e varsta celui mai bun prieten al meu de asemenea… Sa o traiesti din plin!

  17. dantanasescu
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 1:03 pm

    Eşti pe aproape, dar ai uitat să adaugi sexy în lista calităţilor.

  18. eliza
    Duminică 28 Septembrie, 2008 la 1:08 pm

    Sunt sigura ca am uitat sa adaug mai multe…

  19. pestinentiu
    Marți 11 Noiembrie, 2008 la 4:23 pm

    Eu m-am facut ca ploua de ziua mea. Mi-am luat liber.

  20. eliza
    Vineri 25 Septembrie, 2009 la 9:29 am

    Ia sa vedem… o sa mai apara si duminica asta un post similar pe blogul tau? s-a schimmbat ceva???? Ne”stim” deja de un an 🙂 La multi ani! Iti doresc sa te bucuri din plin de avantajele maturitatii tale.

    • dantanasescu
      Vineri 25 Septembrie, 2009 la 10:34 am

      De data asta nu va mai apărea un post similar, nu pentru că s-a schimbat ceva, ci pentru că de la o anumită vârstă chiar îţi doreşti să ignori această zi. Mulţumesc pentru urări! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

