Prima pagină > Fapt divers, Misoginisme > Sunt bărbaţii nesimţiţi, sau femeile tâmpite?

Sunt bărbaţii nesimţiţi, sau femeile tâmpite?


Mă întorceam de la muncă şi când a venit tramvaiul, pentru că sunt un tip bine educat, am vrut să o las pe o tipă de lângă mine, să urce ea prima.

Pentru că era capăt de linie şi tramvaiul era gol, cei din spate erau disperaţi să urce pentru a ocupa locurile libere. Tuta cu care am vrut să fac pe cavalerul, stătea şi se uita la mine ca curca-n lemne.

Dacă am văzut că nu vrea să urce, m-am suit eu şi mi-am văzut de treabă. Acuma, ce era să fac? Dacă nu o lăsam pe ea prima, eram un bădăran, iar în cazul de faţă, dacă mai aşteptam puţin deveneam chiar penibil.

De fapt, ce vor femeile astea?

  1. eliza
    Luni 6 Octombrie, 2008 la 7:43 am

    Probabil ca a fost asa de socata ca un barbat de pe strada a fost asa de politicos cu ea incat a ramas masca :))

  2. dantanasescu
    Luni 6 Octombrie, 2008 la 10:55 pm

    Da, probabil că era obişnuită să-i se vorbească cu „fă” şi să primească câte un pumn în ceafă în semn de admiraţie.

  3. danz3l
    Joi 9 Octombrie, 2008 la 6:34 pm

    Eee cred ca ele ne cred atat de mitocani incat nici nu mai asteapta nimic. Mi se mai intampla cand deschid cate-o usa uneia si in loc sa bage un mersi…se uita ca speriata :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

