Prima pagină > Blogosfera, Monden > Simona Sensual şi-a făcut blog!

Simona Sensual şi-a făcut blog!

Sâmbătă 4 Octombrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Da frate, Simonica are şi ea blog, că nu se mai putea fără! Motto-ul ei este, fiţi atenţi, „Nimic nu e imposibil”! Normal că nimic nu ţi-se pare imposibil atunci când stai la garsonieră cu chirie şi ai în faţa blocului maşină de fiţe.

Sunt convins că nu vom citi prea multe pe blogul vedetei blonde, dar cu siguranţă vom admira numeroase fotografii, în care aceasta ne arată ce are ea mai bun: părţile anatomice, ce fac testosteronul să fiarbă în sângele bărbaţilor.

Dar, poate de data asta, va posta şi ea imagini în care nu e jegoasă pe picioare!

http://www.simonasensual.net/

http://simonasensual.blogspot.com/

Mi-am luat maşină în rate şi nu mai am bani de săpun!

Mi-am luat maşină în rate şi nu mai am bani de săpun!

  1. Sâmbătă 4 Octombrie, 2008 la 9:43 pm

    o inculta !

  2. danz3l
    Joi 9 Octombrie, 2008 la 6:31 pm

    ughhh, fata asta e extrem de proasta…

  3. dantanasescu
    Joi 9 Octombrie, 2008 la 7:35 pm

    Proastă, proastă, da’ ar merge o dată! 😉

  4. voronka
    Vineri 5 Decembrie, 2008 la 11:35 am

    face bot?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

