Prima pagină > Caterincă, Fapt divers, Politică > Gigi Becali şi-a tras blog! Pac, pac!

Gigi Becali şi-a tras blog! Pac, pac!


Steaua a fost eliminată din Liga Campionilor, campania electorală bate la uşă, aşa că ce putea face Gigi Becali pentru a comunica mai bine cu suporterii şi cu fanii PNG? Normal că un blog!

Aşa că, nea Jiji îşi făcu ditamai blogul de candidat şi de patron de club. Şi asta în ciuda faptului că în urmă cu un an declara, aşa cum aminteşte Mediafax, că „globurile (voia să spună blogurile) sunt controlate de securiştii de la SRI şi SIE”.

Deşi se vede că este administrat de un începător, blogul lui Becali, se pare că va avea succes, deoarece prima postare, care este intitulată „Test Post” şi conţine textul „Acesta este un Post de Test”, a avut un mare succes, fiind susţinută prin numeroase comentarii.

Blogul îl găsiţi la adresa http://www.georgebecali.ro/blog/, hahalerelor. Pac, pac!

Cu mânuţele astea două, scriu io pă "glob", mă-nţelegi?

Cu mânuţele astea două, scriu io pă "glob", mă-nţelegi?

  1. Joi 9 Octombrie, 2008 la 8:20 pm

    Sa îi uram bun venit lui nea Gigi în blogosfera româneasca! 🙂

    Pâine si Blog…, asta, circ! :))

  2. HD
    Joi 9 Octombrie, 2008 la 9:52 pm

    dar stie sa scrie ? cred ca o sa ne povesteasca despre el si hagi in tinerete cand se duceai ei la curve

  3. HD
    Joi 9 Octombrie, 2008 la 9:54 pm

    „Vreau să pot comunica şi cu fanii mei, şi cu duşmanii mei înverşunaţi. Am destui, şi în sport, şi în politică. Declar din start că nu voi sta nicio clipă în faţa tastaturii, dar vă asigur că eu sunt cel care dictează textele de pe acest blog. Mai promit că voi găsi întotdeauna timp să răspund la cele mai importante critici aduse de voi, cititorii spuselor mele.”
    AM AVUT DREPTATE,NU STIE SA SCRIE!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

