Prima pagină > Monden > Dani Oţil, 20 de centimetri. Mihaela ştiiieee!

Dani Oţil, 20 de centimetri. Mihaela ştiiieee!

vineri 17 Octombrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

După ce într-una din emisiunile sale, Dani Oţil a jignit o invitată, în stilul său mitocănesc, spunâdu-i că are sânii mici, aceasta i-a dat replica, întrebându-l dacă şi el „are puţa mică”.

Junele-prim antenist, fost naţional-carbogazos, a zâmbit ca un elev scos la tablă cu lecţia neînvăţată şi nu a răspuns nimic. Dar iată că cei de la Academia Caţavencu lansează o bârfă, precum că Dani ar avea-o cam în jur de 20 de centimetri, lucru bine ştiut de domnişoarele cu care s-a jucat „de-a căluţul”.

Mihaelei Rădulescu, se pare, îi prieşte de minune această dimensiune, pentru că acum are mai mult… elan.

În sfârşit, am găsit o iapă pe măsura mea!

În sfârşit, am găsit o iapă pe măsura mea!

  1. danz3l
    sâmbătă 18 Octombrie, 2008 la 11:04 pm

    =)) Dani e deseori mitocan…dar se scoate ca e amuzant…ma mir cum de a pus mana pe Raduleasca :-„

  2. Duminică 19 Octombrie, 2008 la 12:39 am

    Poate la dioptri are 20 de cm ca altfel numi explic cum de umbla cu Raduleasca.

  3. simonarrr
    Duminică 19 Octombrie, 2008 la 10:39 am

    Ma bucur ca am gasit pe cineva care nu face parte din fan clubul Otil. Ca gagicile zici ca-s oarbe, frate. Care nu-l cunosc, sigur il plac pe taranoiul ala.

  4. dantanasescu
    Duminică 19 Octombrie, 2008 la 12:01 pm

    @danz3l – din păcate în branşa asta se caută persoane care ştiu să facă circ şi să fie obraznice, nu oameni cu pregătire în domeniu. Eu lucrez de ceva timp în televiziune şi am avut colege care au avut de a face cu acest Dani. Este trist, dar el nu joacă un rol în emisiunile sale, chiar este un mitocan şi vrea să „călărească” tot ce prinde.

    @dadatroll – Dani a declarat mai demult că se simte atras de femeile mai în vârstă. Eu nu mă omor prea tare după Răduleasca, dar totuşi, aş priponi-o şi eu o dată.

    @simonarrr – Cu toate că nu sunt femeie, pot să spun că, pe lângă faptul că mă dezgustă atitudinea lui, nu văd nimic deosebit sau carismatic la individul ăsta. Dar se pare că femeile, pe partea lor subconştientă, animalică, sunt atrase de faptul că este tânăr şi bădăran în comportament.

  5. simonarrr
    Duminică 19 Octombrie, 2008 la 2:35 pm

    Pai si eu sunt femeie, dar… ntz. Eu, nu stiu cum sa iti spun, dar ma apuca dracii instant cand il vad sau ii aud numele. Mai ceva ca la Mircea Badea, desi si pe ala l-as impusca. Astept, ca a zis tata ca de ziua mea imi ia o mitraliera.

  6. Duminică 19 Octombrie, 2008 la 3:50 pm

    Doamne, lumea asta a show biz-ului, multe ebunii si stricaciuni. Ce bine ca m-am nascut in MAHALA😉

  7. dantanasescu
    Duminică 19 Octombrie, 2008 la 7:53 pm

    Moaaamă, da’ periculoşi mai sunteţi voi, ăştia din Ferentari!
    În altă ordine de idei, Mircea Badea este un frustrat şi un infantil, nu are treabă cu Dani Oţil, care e un obsedat şi un infantil.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

