Eu şi Jana

sâmbătă 25 Octombrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Pe Jana am cunoscut-o la serviciu. Ea este mai timidă, aşa că ne-a făcut cunoştinţă şeful meu. Stătea pitită într-un dulap şi aproape că nimeni nu mai ştia de ea. Am umflat-o şi ne-am împrietenit pe loc.

Jana este o fată cuminte, micuţă, cu sânii obraznici, blondă şi culmea, virgină! Singura problemă este că toţi colegii mei i-au pus gând rău şi trebuie mereu să o protejez de mâinile şi ochii lor pofticioşi.

Restul pozelor pe Haifaiv

  1. HD
    sâmbătă 25 Octombrie, 2008 la 2:42 pm

    Foarte romantic!

  2. Duminică 26 Octombrie, 2008 la 9:00 am

    Casa de piatra si copii de plastic va doresc!
    Numai ca eu una n-as lega relatii amoroase la serviciu😆

  3. dantanasescu
    Duminică 26 Octombrie, 2008 la 12:04 pm

    Sexul la seviciu te scapă de stres. Citeşte aici:
    http://www.libertatea.ro/stire/sexul-la-serviciu-ne-scapa-de-stres-216775.html

    PS: Avem şi jacuzzi la serviciu.😉

  4. Duminică 26 Octombrie, 2008 la 7:21 pm

    Acum inteleg de ce esti misogin😐 …

  5. dantanasescu
    Duminică 26 Octombrie, 2008 la 7:46 pm

    Acum, dacă ai înţeles, poate îmi explici şi mie… Poate ai şi un remediu😦

  6. Duminică 26 Octombrie, 2008 la 8:06 pm

    nu exista remediu …😐

  7. luni 27 Octombrie, 2008 la 10:57 am

    si noi avem jacuzzi la serviciu ;)dar inca nu l-am folosit.

  8. dantanasescu
    luni 27 Octombrie, 2008 la 12:36 pm

    @DeeDee – Mişto…

  1. Duminică 26 Octombrie, 2008 la 1:51 pm

Lasă un răspuns

