Prima pagină > Politică > Criza financiară mondială este dorită şi provocată

Criza financiară mondială este dorită şi provocată


Am găsit, în sfârşit, un articol de presă, care spune lucrurilor pe nume, în ceea ce priveşte aşa-zisa criză mondială, care se chinuie din greu să penetreze şi ţara noastră:

Occidentul ţine morţiş să plaseze România în criză financiară. Fără a avea argumente solide pentru declaraţiile din ultima perioadă, cu excepţia disputelor politice, care au apărut la noi în perioada electorală, două mari instituţii din domeniile consultanţei şi cel financiar aruncă o capcană cu iz de manipulare. Standard & Poors reduce ratingul de ţară al României, încercând parcă să sperie investitorii, iar Fondul Monetar Internaţional o ţine sus şi tare cu fraza „România ar putea solicita ajutorul FMI”. A „resimţi criza” nu înseamnă că şi „eşti în criză”.

Mi-am permis să pun diacritice şi să corectez puţin textul. Restul, citiţi pe 7plus.ro

  1. HD
    joi 30 Octombrie, 2008 la 12:30 am

    nu ma mira acest fapt.oricum noi eram in criza si fara criza financiara

  2. joi 30 Octombrie, 2008 la 12:32 am

    Noi suntem în permanenţă în criză politică!😐

  3. joi 30 Octombrie, 2008 la 1:23 am

    Eu zic să avem puţintică răbdare, abea de anul ce vine vom putea să gustăm şi noi puţintică criză şi nu prea cred că ne va fi prea uşor.

  4. eliza
    joi 30 Octombrie, 2008 la 12:38 pm

    Eu una lucrez in multinationala si gust deja din plin criza, unde mai pui ca ratele au crescut si ele, si bursa a scazut de ne-a crizat pe toti…ce sa spun, sunteti niste optimisti.

  5. vilvoi ion
    vineri 31 Octombrie, 2008 la 4:09 pm

    nu este provocata dar dorita da.cine are de pierdut si ce?

  6. dantanasescu
    vineri 31 Octombrie, 2008 la 4:15 pm

    @ vilvoi ion – Dacă citeşti articolul complet pe 7plus.ro, la care am dat link, te vei lămuri că este şi dorită şi provocată. Că aşa este stau dovadă presiunile făcute în ultimul timp asupra României. Cine are de pierdut ştim cu toţii, interesant e cine câştigă din toată afacerea asta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

