Prima pagină > Caterincă > Laba Strikes Again!

Laba Strikes Again!

Vineri 31 Octombrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Fii pe fază când apare Cum să faci laba 2.0

Fii pe fază când apare Cum să faci laba 2.0

  1. HD
    Vineri 31 Octombrie, 2008 la 1:35 pm

    mama masii de laba ,au disparut femeile de pe fata pamantului?

  2. dantanasescu
    Vineri 31 Octombrie, 2008 la 1:48 pm

    Cred că pentru mulţi este mai interesantă decât femeile. Am văzut mai demult un film care se numea „The Big Hit”. Şi în film era un negru care făcea sex cu femei de la 12 ani, iar după ce descoperă laba nu mai vrea să audă de altceva şi îi sfătuieşte şi pe prietenii lui să facă la fel. S-ar putea despre asta să fie vorba.

  3. Vineri 31 Octombrie, 2008 la 10:50 pm

    Se poate sa faci laba bine si laba rau? :))

  4. dantanasescu
    Vineri 31 Octombrie, 2008 la 10:55 pm

    Omu’ tinde spre perfecţiune, ce vrei? Bine că e perseverent!

  5. Sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 7:36 am

    Deci… sunt oficial invidioasa ca n-am cum face laba.
    Alo, centralaaa… vrem si fetele ceva 😛

  6. Sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 10:46 am

    Pot face şi fetele laba, dar nu pentru ele :))
    Mă interesez să văd ce soluţie găsesc.

  7. Sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 11:07 am

    Ce intrebare, cu talent bai nene

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

