Prima pagină > Muzică > Major Maker – Rollercoaster

Major Maker – Rollercoaster

vineri 31 Octombrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

O melodie mişto care ilustrează reclama pentru bomboanele Silvana. Mişto şi clipul reclamei, se potriveşte cu muzica.

  1. sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 7:34 am

    Chiar ma gandeam cat de tare e melodia😀 Merci.

  2. sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 10:47 am

    cp

  3. Vlad
    sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 10:54 am

    GENIAL!!! Ma gandeam ca trebuie sa fac rost cumva de piesa asta cand am vazut reclama,deci,MULTUMESC!!!

  4. sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 11:06 am

    Foarte misto melodia ( sterge celalalt comment ca am gresit subiectu )

  5. Phase
    luni 3 Noiembrie, 2008 la 1:53 am

    Melodia este geniala… Clipul insa este furat cu totul dupa un clip al lui Kylie Minogue… si ma intreb cum pot plati unele firme o caciula de bani pe creatie zero.

  6. dantanasescu
    luni 3 Noiembrie, 2008 la 11:49 am

    Interesant! Şi care este clipul lui Kylie Minogue după care a fost făcută „furăciunea”?

  7. Janina
    Duminică 16 Noiembrie, 2008 la 10:58 pm

    ce ziceti?

    stiu ca se mai practica… mi se parea mie ca tipa nu arata a romanca…anyway, foarte cool reclama.

  8. dantanasescu
    luni 17 Noiembrie, 2008 la 1:18 am

    Din ce văd eu aici e vorba de o mică furăciune… Nu e nici o reclamă tradusă, nici imitată, este pur şi simplu alt brand pus pe acelaşi clip.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

