Prima pagină > Caterincă, Misoginisme > Ce mai scriu „blondele” pe forumuri

Ce mai scriu „blondele” pe forumuri

sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

BLONDA:

„Deci STOP !!!!!!!!!!! Eu una m`am saturat de barbati, credetzi`ma ca m`as da pe invers … Am venit in vacanta in tara .. si .. m`am indragostit peste cap de un baiat .. el a fost primul .. iar mi`a promis luna dupa cer .. APOI dupa ce am facut`o am ramas GRAVIDA Iar domnu nici nu mai vroia sa mai dea de mine .. Gasea multe subiecte de certuri .. Ahh ca te`ai dat la tovarasii mei Ca stiu ca nu esti pentru mine .. SCARBOSSSSSSSS Iar cica singura modalitate de a fi cu el .. este sa facm mereu SEX iar pe langa asta si un Sex Oral .. Bai nene femeile dupa ce ca va si iubesc mai le faceti si sclave ??????? :(„

FORUMIST:

„Permite-mi sa iti zic ca si tu ai o mare vina in treaba asta. Trebuia sa te protejezi…nu te-ai gandit la consecinte?”

BLONDA:

„Deci ba da dar prima data am vrut sa fie fara dar cine naibi sa stie ca ala îsi va da drumu si mai ales .. prima data mi se pare absurd fiind ca … 1 Nu ai cum sa te excitzi cu o virgina .. iar 2 cica daca nu`tzi faci partenera/rul sa se simta bine tot degeaba dar ma rog .. mai prost ca el nu am gasit :(„

„Ca sa nu ma mai seci tu la cap cu scrisul :D! just joking Eu nu prea numesc asta o prostie .. pâna la urma urmei tot o faceam Asta daca te referi la Sex nu ? dar acuma daca te referi ca protectie asta da este adevarat a fost o super greseala dar nu trebuia sa platesc cu asta .. Cica pâna la urma urmei …El erea tatal nu ? si avea o responsabilitate .. Apoi nu i`am cerut bani pt avort si faza este ca daca vroiam puteam ..însa prezentza lui o vroiam nici pe aia .. Domnul prefera sa se duca cu tovarasi sai sa bea😉 Iar asta nu o dedic la totzi din propria mea experientza .. DAR mai sunt si alte fete care le cunosc sau poate care le cunoastetzi care au avut aceeleasi probleme … nu spun adevarul .. problema la voi este ca .. în mod general punetzi o data suflet când nu trebuia sau la cine nu trebuia .. si de la asta s`au racit acum se razbuna pe toate femeile Ehh nu am dreptate ? :D!”

Şi pe urmă spun că noi suntem misogini, le discriminăm, exploatăm etc.

  1. sâmbătă 1 Noiembrie, 2008 la 7:28 pm

    Mda.. intr-un fel imi pare rau pentru ea, dar merita. Si a scris asa de incoerent ca ma doare capu’😡

  2. HD
    luni 3 Noiembrie, 2008 la 4:32 pm

    asta e regizata nu?nu poti fi atat de darmata sa scrii asa ceva

  3. dantanasescu
    luni 3 Noiembrie, 2008 la 4:36 pm

    Nu ştiu dacă e regizată, era pe un forum şi mi-se pare destul de realistă.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

