Prima pagină > Caterincă, Politică > Mântuitorul Geoană şi cei şase apostoli

Mântuitorul Geoană şi cei şase apostoli

marți 18 Noiembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Când am trecut pe lângă acest afiş, iniţial am avut impresia că văd scena biblică în care Iisus îl cheamă pe Lazăr afară din mormânt. Bineînţeles că Iisus nu purta costum şi avea doisprezece apostoli, nu şase, dar scena parcă e ruptă din filmul lui Zeffirelli.

Probabil, la fel cum Iisus a înmulţit pîinile şi peştii, tot aşa, Mircea Geoană va înmulţi fondurile bugetare pentru a oferi românilor salarii şi pensii decente.

Iisus avea doisprezece, dar eu mă descurc şi cu şase!

Iisus avea doisprezece, dar eu mă descurc şi cu şase!

  1. danz3l
    joi 20 Noiembrie, 2008 la 5:40 pm

    Geoana e bou, Nastase e bou, Iliescu e bou!
    Go Nutzi…go go go! =))

  2. joi 20 Noiembrie, 2008 la 8:12 pm

    Nutzi? Cine e Nutzi?:-/

  3. vineri 21 Noiembrie, 2008 la 10:19 am

    Tare titlul:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

