Prima pagină > Blogosfera, Caterincă > Cât de Mircea Badea eşti?

Cât de Mircea Badea eşti?


Pentru că tot m-a enervat Mircea Badea, cu blogul lui şi cu părerile sale despre bloggeri, m-am gândit să-mi fac şi eu testul, „Cât de Mircea Badea eşti”, care se află aici.

Am totalizat 3 puncte. Citiţi şi voi răspunsul pentru acest caz. Cică eşti Zoso dacă faci 3 puncte!

  1. joi 27 Noiembrie, 2008 la 8:27 pm

    Scorul tau: 6/13.

  2. dantanasescu
    joi 27 Noiembrie, 2008 la 8:31 pm

    Ciudat! Mie mi-a ieşit 3/13.

  3. danz3l
    sâmbătă 29 Noiembrie, 2008 la 10:28 am

    Tot 3 am facut si eu.
    Oricum Mircea Badea ma enerveaza…

  4. dantanasescu
    sâmbătă 29 Noiembrie, 2008 la 7:10 pm

    Să vezi ce o să te enerveze de acum încolo, că şi-a făcut blog.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

