Prima pagină > Blogosfera > Despre spiritul Crăciunului în blogosferă

Despre spiritul Crăciunului în blogosferă

Duminică 14 Decembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Sărbătorile de iarnă se apropie şi în blogosferă apar tot mai multe postări care exprimă păreri despre spiritul Crăciunului, despre cum ar trebui să fim în această perioadă, despre ce cadouri ar trebui să facem semenilor noştri, despre cum acaparează comercianţii această magie a sărbătorilor, pentru a obţine profituri fabuloase.

Iată câteva păreri pe care le-am găsit în aceste zile:

Cele trei lucruri sigure în viaţă?!

Cele trei lucruri sigure în viaţă?!

  1. Duminică 14 Decembrie, 2008 la 10:11 pm

    mersi de link😛

  2. Duminică 14 Decembrie, 2008 la 10:42 pm

    Minte de căcat.

    Toate trei linkurile mă fac automat să mă gândesc la aceeaşi plângăceală mioritică care este. Niciuna nu propune o soluţie concretă şi nici nu ne spune care este semnificaţia adevărată a Crăciunului.

    Şi amu chiar aşa – să-l citezi pe Zoso într-o asemenea problemă?? Eu ştiu că el se pricepe la toate – dar unde puxa mea e expert?

  3. dantanasescu
    luni 15 Decembrie, 2008 la 11:19 am

    Am vrut să fiu imparţial şi să nu discriminez pe nimeni!

  4. HD
    luni 15 Decembrie, 2008 la 4:19 pm

    tare poza si foarte sugestiva!

  5. danz3l
    luni 22 Decembrie, 2008 la 11:32 pm

    Sarbatori fericite Dane!😉

    • dantanasescu
      marți 23 Decembrie, 2008 la 11:04 am

      Sărbători fericite şi ţie!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

