Prima pagină > Părerea mea > Red Bull e o porcărie!

Red Bull e o porcărie!


De Crăciun mi-am promis să-mi fac cadou un Red Bull. Şi m-am ţinut de cuvânt.

Pentru că nu mai băusem niciodată şi pentru că mulţi din jurul meu consumă zilnic, ca să nu mai vorbesc de prea mediatizata campanie, „Red Bull îţi dă aaaripi!”, am zis să beau şi eu unul, să văd cum este.

Deci, pe lângă faptul că are un gust oribil, de dropsuri ieftine şi e foarte dulce, nu am simţit deloc că îmi dă aripi. Am rămas doar cu o greaţă şi o durere de cap.

În concluzie, care e ideea de promovare a acestui produs? Hai să luăm o băutură de căcat şi să-i facem masiv publicitate, pentru a justifica preţul exagerat de mare.

Măcar de mi s-ar scula pula de pe urma ei… dar… nimic!

Red Bull... Shit!

Red Bull... Shit!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

