Prima pagină > Fapt divers, Foto > Am stat la coadă la tortul lui Oprescu

Am stat la coadă la tortul lui Oprescu

Duminică 28 Decembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Dacă Sorin Oprescu este cel mai bun, sau cel mai prost primar al Bucureştiului, de la Revoluţie încoace, numai timpul ne poate răspunde. Mie însă mi-a plăcut ideea de a amenaja în centrul capitalei, un orăşel al sărbătorilor de iarnă.

Astăzi, în Piaţa Constituţiei, a fost omologat cel de-al treilea record Guiness Book realizat sub egida Primăriei Bucureşti , cel mai greu tot cu frişcă şi fructe din lume.

Am stat şi eu la una din cozile imense, atent vegheate de jandarmi, dar nu am mai apucat tort, pentru că erau o gramadă de neamuri proaste, care, după ce îşi luau pomana, o mâncau repede şi se aşezau din nou la rând să mai ia încă o dată.

Nu mi-a părut rău pentru tort, pentru că eu venisem să iau nişte imagini pentru un proiect la facultate, dar mi-a fost necaz că nu am putut ajunge în faţă, atunci când s-a făcut omologarea şi Oprescu a tăiat prima felie.

M-am consolat cu recitalul susţinut de Ana Maria Ferenţ urmată de Andreea Bălan şi cu mulţimea de Crăciuniţe care bântuiau peste tot.

Amândouă vedetele au profitat de ocazie pentru a-şi anunţa, fiecare, un nou album, pentru că aşa se face, nu?

Dacă Ana Maria s-a manifestat în limitele bunului simţ, poate şi pentru că nu prea mai este pe val (a venit fără dansatoare şi a apelat la Crăciuniţe pentru atmosferă), Andreea s-a zbuciumat la maxim, în stilul-i caracteristic şi a încercat din plin să agite publicul cu diverse texte pregătite de acasă.

Astfel, după ce a cântat vechiul hit Andre, „Liberă la mare”, a pus spectatorii să cânte refrenul piesei, „Mai taaare, aşa, mai taaare!”. Şi după ce au cântat cu toţii mai tare, i-a spus unui băieţaş din primul rând, „Cum poţi măi, să spui aşa ceva?!” referindu-se la versul „Nu mai sunt o fată cuminte”.  Ca să vezi ce poantă tare!

Am făcut fotografii până am îngheţat de tot, apoi am luat două sticle de ţuică de Argeş, de la comercianţii din căsuţele de lemn, construite de Primărie de-a lungul bulevardului. Şi am plecat acasă, pentru că deja gripa începuse să dea semne de agravare.

  1. HD
    marți 30 Decembrie, 2008 la 12:18 am

    bune rau craciunitele!

  2. marți 30 Decembrie, 2008 la 12:33 am

    Asta nu-i nimic! Să vezi restul pozelor! O să le pun pe hi5 sau pe google.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

