Prima pagină > Caterincă > Sorcova… pula!

Sorcova… pula!

Miercuri 31 Decembrie, 2008 Lasă un comentariu Go to comments

Bag de seamă că Nea Google se ţine de şotii, acum în prag de Anul Nou. Mă tot miram ce legătură este între tag-ul „sorcova pula” şi blogul meu, pentru că tot apărea la căutări google.

Am dat şi eu un search şi iată ce am găsit!

Păi se poate, Nea Gugăl?!!!

Păi se poate, Nea Gugăl?!!!

  1. Joi 1 Ianuarie, 2009 la 2:33 am

    A luat un cuvant de colo, un cuvant de dincolo… gugalu’i cel mai tare, ca doar d’aia-i el gugal. Chiar daca nu e relevant rezultatul, el tot il gaseste 😛

    • dantanasescu
      Joi 1 Ianuarie, 2009 la 10:04 am

      Şi totuşi, ce a fost în mintea ălora, care au dat search pe „sorcova pula”?!

  2. Joi 1 Ianuarie, 2009 la 5:49 pm

    Asta in loc de „sorcova…vesela”. 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

