Prima pagină > Fapt divers > Orange mă spamează cu SMS-uri

Orange mă spamează cu SMS-uri


De câteva săptămâni, Orange desfăşoară un concurs stupid prin SMS. Este puternic mediatizat la televizor şi promite că premiul cel mare va fi de 300.000 de RON.

Acum o săptămână şi ceva, am primit un mesaj promoţional în care eram îndemnat să intru în concurs prin trimiterea unui SMS taxat cu 0,96 euro. Mai menţionau că am 17 mesaje gratuite şi nu mai ştiu ce alte căcaturi de acest gen.

Am zis că n-o să mă coste prea mult un mesaj şi am trimis şi eu unul, dar pentru că nu se specifica ce trebuie să conţină am scris doar 123.

Am primit un alt mesaj în care se îmi comunicau, abia acum, că pentru a intra în concurs trebuie să trimit un SMS cu prenumele meu. Bineînţeles că nu am „pus botu’ la vrăjeala lor” şi nu am mai trimis niciun mesaj de atunci.

Credeţi că am scăpat aşa uşor? Aiurea! Odată ce am trimis primul mesaj, nemernicii au considerat că am intrat în concurs şi de atunci primesc zilnic în medie cam patru mesaje cu întrebari la care trebuie să răspund, care mai de care mai tâmpite. De exemplu, câţi membri are trupa 3 Sud Est: A=2, B=3, sau, ce au mâncat olandezii de Anul Nou pentru a avea noroc: A=gogoşi, B=ardei iute? Acum căsuţa de mesaje a telefonului e full.

Bănuiesc că ar fi trebuit să trimit o grămadă de mesaje, apoi mi-aş fi imaginat că cineva a câştigat cei 300.000 de RON promişi. Da’ ce-s tâmpit?!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

