Prima pagină > Fapt divers > Zoso are fantezii sexuale cu mine

Zoso are fantezii sexuale cu mine


Scriu aceste rânduri copleşit de emoţie. Astăzi Dumnezeu mi-a zâmbit.

După ce s-a excitat cu pantalonii cei noi, care te mângâie plăcut la pulă, Zoso a început să aibă fantezii sexuale, mai precis, că eu aş vrea să-i sug pula, dar nu îndrăznesc să i-o cer.

Având în vedere că sunt cu cel puţin 12 ani mai „bătrân” decât el, dacă Zoso visează să-i fac o felaţie, ce concluzie tragem de aici? Concluzia e logică şi evidentă:

ZOSO ESTE UN HOMOSEXUAL GERONTOFIL! Păi nu?!

Vise, Zoso , vise, mai bine fă o labă!

Vise, Zoso , vise, mai bine fă o labă!

  1. minel
    Sâmbătă 3 Ianuarie, 2009 la 6:27 am

    nu. putem sa mai tragem si alta concluzie.. ca tu te iriti ca un copil de 10 ani 🙂 uz lame

    • dantanasescu
      Sâmbătă 3 Ianuarie, 2009 la 10:58 am

      Minele, eu mă irit doar când mă bărbieresc sau când mă strâng chiloţii prea tare. Dacă tu ai ceva bucurii la Zoso e treaba ta, dar nu poţi să-i obligi şi pe alţii.

  2. Sâmbătă 10 Ianuarie, 2009 la 1:13 am

    O mica problema (zoso si cultura)

  1. Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 7:50 pm
  2. Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 7:52 pm

Lasă un răspuns

