Prima pagină > Blogosfera, Misoginisme > Blogosfera feminină?!…

Blogosfera feminină?!…

Miercuri 7 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Ultima tâmpenie pe care mi-a fost dat să o întâlnesc în viaţa mea glorioasă este o aşa-zisă campanie intitulată „Susţin blogosfera feminină„, iniţiată de site-ul Hotcity.ro care se pretinde a fi, de „cultură urbană feminină”.

Termenul blogosferă, îmi este familiar de ceva vreme şi consider că se referă la totalitatea blogurilor şi societatea virtuală pe care o formează acestea. Aici pot să scrie şi să se afirme, cu şanse egale, oricine, indiferent dacă este bărbat, femeie, homosexual, ungur, evreu, ţigan, handicapat sau mai ştiu eu ce.

Feminist Art

Nu ştiu de ce trebuie să divizăm acest spaţiu virtual în tot felul de „bisericuţe”, pentru că aşa vor câteva reprezentante ale „sexului fandosit”, cu exces de foliculină şi tendinţe pasiv-agresive de genul, „Vai, ce gingaşe şi romantice suntem noi şi ce ne mai discriminează masculii ăştia cu bloguri mai tari şi mai erecte decât ale noastre!”

Hai să fim serioşi! Nu poţi să-ţi iei un nume gen „smotocica”, „sufletica”, „miaunica” sau mai ştiu eu cum, să scrii tot felul de aberaţii şi lucruri insipide şi apoi să te plângi că nu eşti citită! Ar trebui să zici mersi, dacă te citesc, cel mult, altele de genul tău.

Dacă vrei să trezeşti interesul trebuie să oferi cititorilor cele două lucruri pe care le aşteaptă: informaţie utilă şi/sau divertisment. În rest nu mai contează dacă eşti bărbat, femeie sau extraterestru.

Aşa că, deoarece echilibrul Yin-Yang din blogosferă a fost perturbat, consider că este absolut necesară, iniţierea campaniei „Susţin blogosfera masculină„. Corect?

UPDATE: Campania a fost  iniţiată. Daţi click aici, pentru aderare!

  1. Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 9:38 am

    Corect. Sustin si eu blogosfera masculina. Fara ‘sto.
    Cand avem bannere?

    • dantanasescu
      Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 10:30 am

      Problema e în lucru, dar nu prea am timp, din păcate. 😦

  2. Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 11:11 am

    Daca vrei te ajut eu. Nici eu n-am prea mult timp, da’sper sa iasa.

  3. neurodiada.ablog
    Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 12:16 pm

    Eu sunt o ea,dar sustin blogosfera masculina…dar si pe misogini,caci fara ei viata nu ar fi fermecatoare…

    • dantanasescu
      Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 12:32 pm

      Hahaha, nu e vorba de misoginism ci de fair-play! Nu e corect să promovezi un blog pe criterii de sex. La fel cum nu este corect să existe un partid pe criteriu etnic aşa cum este UDMR. Dacă ar fi apărut întâi “Susţin blogosfera masculină” aş fi avut aceeaşi reacţie, pentru că este la fel de incorect.

  4. Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 4:19 pm

    sustin blogosfera romaneasca! 🙂

  5. HD
    Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 6:54 pm

    eu sunt deacord!ar trebui demarata campania.nu stiu ce mai asteptam?

  6. dantanasescu
    Miercuri 7 Ianuarie, 2009 la 7:14 pm

    Very soon I will anounce you.

  7. Vineri 23 Ianuarie, 2009 la 9:42 am

    eu sustin si blogosfera masculina si feminina… pe toata lumea. Cred ca in marele ocean numit internet este loc pentru toata lumea. Nu cred ca m-am plans eu pe undeva ca nu-s citita sau cine mai stie ce. As vrea sa stiu cu ce te deranjeaza nick-ul asta de sufletica? Este alegerea mea si dreptul meu sa scriu sub ce pseudonim vreau?Nu?

    • dantanasescu
      Vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:28 am

      Modul cum gândeşti este corect şi realist. Eu nu m-am referit în mod special la tine. Eu am vrut să arăt că sunt prea multe bloguri cu denumiri de acest gen, de pisicuţă fandosită, care scriu tot felul de trăsnăi şi snobisme, ca să pară mai interesante, dar nu prea transmit nimic şi lumea se plictiseşte repede. Blogul tău nu am avut timp să-l studiez prea bine, dar o să o fac în curând mai temeinic.

  8. Vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:45 am

    nu de asta am lasat coment aici, pentru a spera ca vei intra pe blogul meu… am vazut doar nick-ul meu pe aici si m-am aprins un pic, dar mi-a trecut…
    asa ca, numai de bine sa auzim…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

