Prima pagină > Blogosfera > Mircea Badea şi-a şters blogul. Din greşeală.

Mircea Badea şi-a şters blogul. Din greşeală.


De câte ori Mircea Badea „trage o băşină” întreaga blogosferă aleargă să o prindă. Cu toate că nu se consideră nici jurnalist, nici blogger, vedeta de la „Antene” are un succes fulminant în blogosferă.

Am citit astăzi şi am văzut că s-au cam evaporat toate postările şi aşa anemice, de pe blogul ” boului purulent”, aşa cum este el numit de fanii lui Zoso. Unele zvonuri spun că însuşi „hidosul”, (citez din Badea) i-ar fi şters postările, prin oarece manevre de hacker.

Eu totuşi am  încă rezerve, referitor la faptul, că însuşi Mircea Badea ar scrie pe acest blog.

  1. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 10:48 am

    e curios cum un iluminat ca tine nu e in stare sa scrie 2 fraze in limba romana fara sa faca greseli de punctuatie sau de intonatie. ce scuza ai pentru asta?

    • dantanasescu
      vineri 9 Ianuarie, 2009 la 11:02 am

      Maestre, greşeli de intonaţie nu pot să fac în scris, ci doar verbal. La greşelile de punctuaţie recunosc că pot să greşesc, aşa, mai grosolan, pentru că nu am ajuns încă la rafinamentul tău.
      Poate, când o să fiu admis în Loja Superioară a celor 33, o să pot face greşeli, cu adevărat monumentale.

  2. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 11:17 am

    intonatia, ca si pauza, exista si in scris.

    citeste asta cu voce tare si ai sa vezi la ce ma refer: „Eu totuşi am încă rezerve, referitor la faptul, că însuşi Mircea Badea ar scrie pe acest blog.”

  3. dantanasescu
    vineri 9 Ianuarie, 2009 la 11:24 am

    Sunt de acord cu tine numai în privinţa faptului, că punctuaţia sugerează intonaţia. Am făcut o primă corectură textului şi îţi promit că o să aprofundez problema.

  4. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 11:30 am

    mai fa una.

  5. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 1:31 pm

    taie peste partea asta:

    „, referitor la faptul,”

    sau mai simplu, dă-i un delete!😀

  6. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 9:55 pm

    dar ce onoare .. il avem pe zoso drept comentator.
    Draga zozo(logicule) zi mersi ca iti sufle’ in ciorba si iti face haudienta .. hadica bani .. mancatzash
    Cred ca abia astepti sa zica Badea iar ceva de tine in emisiune ca doar na .. asa-i intelegerea .. tu arunci cu noroi in mine, eu in tine .. prostimea se uita si noua ne intra banii. Esti genial

  7. vineri 9 Ianuarie, 2009 la 9:57 pm

    dan .. ipoteza ca zoso ar fi spart blogul lu Badea nu prea sta in picioare
    Saracu Zoso nu reuseste sa-si tina blogu lui on-line : ” We are currently experiencing technical Difficulties. Please check back soon. http://www.zoso.ro

    • dantanasescu
      vineri 9 Ianuarie, 2009 la 10:18 pm

      @alex86 – Eu doar am expus părerile altora, dar se prea poate, având în vedere că Mirciulică e un anti-talent în materie de IT, să fi şters el singur postările. Asta în cazul în care scrie el pe blog.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

