Prima pagină > Internet > Andra e blondă şi disperată

Andra e blondă şi disperată

Sâmbătă 10 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Văzând acest clip, nu mă pot decide, dacă e vorba de un anunţ matrimonial, unul de la rubrica „Dame de companie”, sau pur şi simplu, o găselniţă pentru creşterea traficului.

Pe blogul pe care a fost postat, filmuleţul este însoţit de următorul text:

Şi pentru că am avut un succes teribil cu Daniela, ea lăsând viaţa de căprioară pentru un tânăr blogger superb de la noi, am zis să încercam şi cu Andra.

Blondă, simpatică, câmpineancă şi singură de Crăciun. Vreau să văd dezmăţ în comentarii, să văd cum ştiţi să cuceriţi un suflet gingaş şi cum alungaţi tristeţea singurătăţii de pe fruntea ei!

Nu am înţeles, de ce trebuie să o cucerim, dacă ea e tristă, singură şi are sufletul gingaş? Dacă vreau să cuceresc ceva, înseamnă că acel ceva îmi opune rezistenţă. Dar o fată gingaşă şi singură de Crăciun mi se pare cea mai vulnerabilă fiinţă de pe pământ!!!

Dacă m-aţi întreba pe mine, cine îmi place din acest clip, v-aş spune că Daniela.  Mamă!!! Aş rupe-o în două!

  1. Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 7:12 am

    Pfff… da, e draguta. Da’se cam bat cap in cap afirmatiile de acolo… pai ori dezmat, ori suflet gingas si tristetea singuratatii😐
    …Na, la unii e tot aia.

  2. Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 10:21 am

    Am senzatia ireala de intoarcere in trecut.

    Pe un bustean e urcata o fata. Un tip cu voce rasunatoare o prezinta… descrierea rasuna in toata piata. Ochi, maini, calitati, sanatate, toate sunt expuse tuturor….

    <> striga negustorul de sclavi….

    Triste vremuri traim.

  3. Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 10:25 am

    Uf, mai trebuie sa scriu o data; wordpress mi-a furat citatul scris intre .

    Postare initiala:

    Am senzatia ireala de intoarcere in trecut.

    Pe un bustean e urcata o fata. Un tip cu voce rasunatoare o prezinta… descrierea rasuna in toata piata. Ochi, maini, calitati, sanatate, toate sunt expuse tuturor….

    „Cu doar putin maruntis, puteti avea o tanara scava fara pereche” striga negustorul de sclavi…

    Triste vremuri traim.

  4. dantanasescu
    Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 12:29 pm

    Ce vreţi măi, au vrut şi ei să facă puţin trafic de Sărbători! Mai era una mai demult, pe youtube, care căuta pe unul cu care să se fută de „Ziua Îndrăgostiţilor”. Şi ce mare brânză a făcut?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

