Prima pagină > Blogosfera > Un blogger cu coaie

Un blogger cu coaie

Duminică 11 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Am dat, absolut din întâmplare peste un „blogheraş”, care şi-a făcut şi el blog de două zile. Atunci când am intrat eu, avea 13 afişări, probabil făcute de el însuşi. În total avea 3 postări, din care una introductivă şi două cu embed-uri de pe youtube.

Ce m-a frapat foarte tare a fost tupeul, combinat cu o mare naivitate, de care a dat dovadă atunci când a completat pagina „About„. Băieţaşul, care este elev, vrea, nici mai mult nici mai puţin, decât să îi cerem permisiunea atunci când inserăm pe blogurile noastre clipuri de pe youtube, care sunt şi la el pe blog.

Să nu credeţi însă că sunt filmuleţe postate de el pe youtube, nu! Dar el vrea drepturi de autor, precizarea sursei (adică el) şi link-uri către postările lui. Atât pentru clipurile video cât şi pentru imagini, texte şi alte chestii, pe care el le ciordeşte de pe Internet.

Dacă citiţi postarea introductivă, veţi remarca numeroase greşeli de ortografie, punctuaţie, dar mai ales , faptul că se crede „coleg” cu Adrian Năstase, Ion Iliescu şi Ecaterina Andronescu.

Cu riscul de a-i face ceva trafic nemeritat, am scris râzând aceste rânduri.😀

Păzea Zoso că vin lupii tineri şi te mănâncă! Ha, ha, ha!

UPDATE: În prezent, băieţelul a şters pagina de copyright şi a şters şi comentariul meu, de pe blogul lui. Şi-a făcut două pagini noi, „Contact” şi „Despre”, în care nu mai pomeneşte nimic despre „drepturile lui de autor”.🙂

  1. HD
    Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 4:41 pm

    http://hiddendesires.wordpress.com/2008/05/27/vodpod-acum-poti-posta-orice-filmulet-pe-blogul-tau/ ma intrebai acum cateva zile cum sa postezi alte filme decat cele acceptate pe wordpress.

    • dantanasescu
      Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 4:46 pm

      Ştiam şi eu de Vodpod, am postat cu el. Am şi un plugin pt Firefox. Dar la tine arăta altfel clipul ăla. Nu mai folosesc Vodpod, pentru că unele clipuri dispar după un timp, iar altele nu intră bine în player şi se văd aiurea.

  2. HD
    Duminică 11 Ianuarie, 2009 la 4:53 pm

    probabil o fi si template – ul meu care ma ajuta sau draq stie,oricum nu prea se merita sa tii un blog pe wordpress doar daca iti cumperi un domeniu.pt chestii free as recomanda blogger

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

