Prima pagină > Monden > Naomi se tratează cu Androcur

Naomi se tratează cu Androcur

miercuri 14 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Astăzi, colega mea Dănuţa m-a rugat să încarc o emisiune mai veche, la care ea a fost producătoare. Era ultima emisiune dealtfel, care a fost realizată, înainte ca televiziunea noastră să treacă exclusiv la varianta online.

Invitat sau invitată, cum doriţi, travestitul Naomi. Din vorbă în vorbă, având pe fundal o melodie interpretată de „divă”, am aflat că Naomi foloseşte pentru mărirea sânilor…  Androcur. Medicamentul este injectat în fesa dreaptă, iar pentru fesa stângă foloseşte Etinilestradiol.

Am crezut, pe moment, că este o glumă, auzind aşa o denumire „sugestivă”. După ce am dat un search pe Google am găsit doar Androcur, varianta comprimate:

Compoziţie
Comprimate conţinând 50 mg cyproteron acetat

Acţiune terapeutică
Antiandrogen şi antigonadotrop, cu rol în reducerea efectelor hormonilor androgeni.

Indicaţii
Carcinom de prostată inoperabil, devieri de comportament datorate excesului de androgeni, tendinţă de androgenizare la femei, pubertate precoce.

Deci iată că ştiinţa a găsit soluţii, pentru cei care se simt femei, captive într-un trup de bărbat.

Asta e melodia pe care am ascultat-o, dar aici Naomi este la Teo la Romantica.

Categorii:Monden Etichete:, , , , ,
  1. HD
    joi 15 Ianuarie, 2009 la 5:09 pm

    tigan

  1. joi 15 Ianuarie, 2009 la 10:27 pm

Lasă un răspuns

