Prima pagină > Fapt divers > Mercur retrograd

Mercur retrograd


Planeta Mercur, cea mai rapidă planetă a zodiacului, patronează tot ce este legat de comunicare, comerţ, transporturi, acte, învăţământ şi chiar aspecte legate de furturi şi înşelăciuni.

mercur

Prin urmare afectează comunicarea cu persoanele apropiate, rude, prieteni, colegi, călătoriile scurte pe care le facem, contractele sau diverse acte pe care le avem de semnat, examenele la şcoală sau facultate, circulaţia rutieră, Internetul, telefonia mobilă etc.

De câteva zile, planeta Mercur a intrat în mers retrograd, adică se deplasează pe zodiac în sens aparent invers direcţiei normale de deplasare.

Acest lucru deja am început să-l simt pe propria-mi piele. Traficul  a început să-mi scadă, degetele mi se încurcă mai des în tastatură, am tendinţa să scriu fraze mai lungi, să vorbesc mai mult. Toată lumea din jurul meu vorbeşte foarte mult şi ascultă puţin din ce spun ceilalţi. M-am întâlnit şi cu câteva persoane, pe care nu le-am văzut de mult. La serviciu pică serverul într-una, am avut probleme şi cu nişte cabluri de reţea, s-a stricat telefonul fix. S-au virusat câteva calculatoare. Acasă Internetul îmi face figuri şi trebuie să stau până spre dimineaţă să scriu articole. Astăzi, blogul lui Mircea Badea şi cel al lui Zoso nu se încărcau. Mai rămâne să înceapă blocajele de circulaţie, pentru ca tacâmul să fie complet.

Nu în ultimul rând s-a mai produs un fenomen tragic pentru mulţi dintre noi: A ÎNCEPUT SESIUNEA!

PS: Mercur va rămâne retrograd cam trei săptămâni de acum încolo. Aşa că, dacă am făcut sau voi face greşeli de ortografie, punctuaţie, bla ,bla ,bla, să nu mă judecaţi prea aspru. Mercur e de vină.

  1. Joi 15 Ianuarie, 2009 la 9:40 pm

    Stiam ca de la Mercur ni se trage ;;)

  2. dantanasescu
    Joi 15 Ianuarie, 2009 la 9:43 pm

    Da, Mer-CUR şi Ur-ANUS. :))

  3. Ligia
    Joi 15 Ianuarie, 2009 la 10:10 pm

    Deci de aia nu merge netul si nu pot vedea HBO online. Sa nu ma mai iau de vecin, ca nu e de la el. E de la Mercur.

    • dantanasescu
      Joi 15 Ianuarie, 2009 la 10:21 pm

      Corect. Dar mai există şi liberul arbitru. 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

