Prima pagină > Revoltător > Pigey.ro sau furăciune ordinară cu tupeu

Pigey.ro sau furăciune ordinară cu tupeu

miercuri 21 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Cei care mă citesc ştiu că lucrez la SensoTV.ro şi au văzut, cu siguranţă, câteva din clipurile promo de sărbători sau cele de lansare a site-ului.

Iată că un oarecare Vitan Alexandru, care, după cum se prezintă el, pe blogul său, „am un apartament cu 2 camere , am 2 motoare de viteza , am firma mea impreuna cu un prieten , serverele , netu nostru” îşi permite să fure un promo postat pe site-ul nostru, să-i pună caşetă neagră peste siglă, să taie din sunet acolo unde se pronunţă numele televiziunii noastre şi să pretindă că este reclama lui oficială. Culmea e că primeşte laude şi aprecieri nemeritate, pentru munca noastră: concepţie, filmare, montaj.

Poate acest individ nu a auzit, deşi mă îndoiesc, de legea 8/1996 si legea 285/2004, care pedepsesc astfel de infracţiuni.

Iată clipul original:

Îl puteţi vedea aici, pe sensotv.ro

Furăciunea o vedeţi aici.

  1. HD
    miercuri 21 Ianuarie, 2009 la 5:16 pm

    dobitoc,totusi nu a sters filmul de pe blog.va asteapta un proces in toata regula

  2. dantanasescu
    miercuri 21 Ianuarie, 2009 la 5:18 pm

    Mai precis, îl aşteaptă pe el… sărmanul.

  3. HD
    miercuri 21 Ianuarie, 2009 la 9:12 pm

    cu sitemul asta de rahat cred ca va asteapta pe amandoi(senso tv).

  4. HD
    miercuri 21 Ianuarie, 2009 la 9:15 pm

    defapt nu va fi niciun proces.a fost stearsa acea postare de pe blog cat si de pe youtube

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 11:07 am

      Pigey ăsta e un puşti de liceu. Şi-a cerut şi scuze pentru ce a făcut. Chiar dacă a şters clipul tot putem să-l dăm în judecată.

  5. joi 22 Ianuarie, 2009 la 11:15 am

    Aha. L-a sters. Da’tot nesimtit e.

  6. HD
    joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:04 pm

    da!da!da! sa inceapa procesul! un proces ar aduce trafic pe blog

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:20 pm

      Nu-i nicio şmecherie, că dacă o să fie proces va fi între „purceluş” şi firma la care lucrez, eu n-am treabă!

  7. HD
    joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:21 pm

    stiu.dar vei povesti aici, nu?

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:24 pm

      Da, numai să am ce.

  8. Ligia
    joi 22 Ianuarie, 2009 la 10:08 pm

    Cum l-ai dibuit?

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 10:45 pm

      Mie nu-mi scapă nimic!😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

