Prima pagină > Misoginisme > 13 dovezi că bărbaţii sunt discriminaţi

13 dovezi că bărbaţii sunt discriminaţi


  1. Femeile pot fi promovate pe criterii gen sâni, coapse, fund, buze. Bărbaţii trebuie să aibă studii, experienţă, competenţă.
  2. În caz de dezastre, catastrofe naturale, naufragii, femeile şi copii sunt salvaţi primii. Bărbaţii întotdeauna la urmă.
  3. Dacă două femei se îmbrăţişează, se ţin de mână, se sărută, stau împreună etc înseamnă că sunt prietene. Dacă doi bărbaţi fac asta, sunt poponari.

Citeşte mai departe aici…

  1. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 12:07 am

    😀 Foarte tare, frate! Unul dintre cele mai bune post-uri de anul ăsta. Dar nu l-aş categorisi drept fiind misogin, ci realist.

  2. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 1:20 am

    Muhahahha!
    Dan, te-ai enervat? 😆

  3. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 9:30 am

    Din pacate, majoritatea sunt adevarate. Si se potriveste la fix cu campania😉

    Asa, acu’completari:
    1: Da, da’ tre’ sa si-o si traga dup-aia. Daca vede sefu’ ca doar ai de gand sa arati bine si nu sa te culci cu el, pa-pa privilegii deosebite.

    3: Nu stiu cum sa formulez, dar sunt totusi prea multe filme (chiar si clipuri muzicale) in care sunt fete cu fete. Ok, dar mai vrem si baieti. Grevaaaa!

    6: Aici dau exemplu personal: De cele mai multe ori cand ieseam cu vreun baiat (cu fete n-am iesit, dar simteam nevoia sa precizez) eu pregateam banii (pentru portia mea doar, recunosc) si i-i dadeam lui. Si el ca nu, ca plateste el. Si eu insistam. Si el insista. Si tot asa, pana cedam eu. Asa ca, daca ma scoti la un suc, platesc eu =)) …sucul meu.

    10: Daca o femeie moare la nastere, se mantuieste si devine mucenita. Un barbat trebuie sa se martirizeze (de exemplu sa se lase aruncat in foc sau la lei) Am citit asta intr-o carte.

    12: Barbatii sunt „sexul puternic” sau „sexul tare”😉

    Si cam atat. Pun un link.

  4. dantanasescu
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:17 am

    @Darius cel Tulbure – Trebuia scris şi aşa ceva, că ele tot timpul fac propagandă feministă pe blogurile lor!😉

    @Andi Popescu – Deloc! Sunt senin şi împăcat ca Buddha.

    @DeeDee – Tu ai fost şi ai rămas cea mai adevărată femeie pe care o cunosc! La punctul 1, e treaba ei dacă şi-o trage sau nu, dar sunt şi situaţii în care are succes doar prin aţîţarea cu aspectul fizic.

  5. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:38 am

    Adevarat. Si merci de compliment😉

  6. eliza
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:48 am

    Deci exista totusi egalitate in inechitate🙂

  7. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 3:05 pm

    Vreau sa contrazic punctul 9. Cum adica nu conteaza? Cum adica noi suntem oricum multumiti? Bai eu zic sa nu generalizam.
    A si uite inca un exemplu . Daca o femeie nu duce la bun sfarsit actul sexual nu pateste nimic. Pe cand un barbat se alege cu o durere splendida de oua.

  8. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 3:37 pm

    ^De durerea la barbati am auzit, dar si la femei ramane zona respectiva umflata si dureroasa la atingere, la mers, la asezat, la urinat; iar lichidul care n-a iesit pana atunci (de acolo) se transforma in ceva mai gros, care curge timp de cateva zile si trebuie curatat. Nu mai dau alte detalii, ca unii poate tocmai au mancat😆 Majoritatea nu vorbesc despre asta, pentru ca e foarte neplacut si pentru ca presupun ca v-ar fi sila, dar uite ca eu am avut curajul😛
    Nu garantez ca e asa chiar la toate femeile, dar la mine si la cele cu care imi permit sa discut asemenea lucruri, este. …Bineinteles, numai in cazul in care suntem infierbantate corespunzator, nu in primele 5 minute😛

  9. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 3:59 pm

    DeeDee …Foarte tehnica si foarte plastica in acelasi timp relatarea ta. Pentru cateva secunde chiar m-am bucurat ca eu ma aleg doar cu durerea de boashe. Oricum asa ceva nici pe discovery nu am vazut, iar dupa descrierea ta ,intreg procedeul ma duce cu gandul la formarea chihlimbarului (se transforma in ceva mai gros, care curge timp de cateva zile si trebuie curatat). Daca tot ne-ai zugravit intreg procedeul de ce nu ne desteinui si cum trebuie curat, ca suna atat de complicat si dureros incat multi dintre noi incepem sa ne simtim vinovati. Referitor la fraza „Bineinteles, numai in cazul in care suntem infierbantate corespunzator, nu in primele 5minute” trebuie sa mentionez ca: faptul ca majoritatea termina mai repede nu reprezinta un defect ci un upgrade. Noi barbatii am evoluat si intelegem perfect ce inseamna secolul vitezei.

  10. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 4:30 pm

    Eh… Fac si eu ce pot. Sunt de partea barbatilor, dar tocmai de-aia vreau sa fie toata lumea documentata, ca sa isi poata forma o parere cat mai obiectiva.

    In rest, stai linistit, ca ne revansam si noi prin toane si prin ce a mai precizat Dan😀 (nu curatatul e faza neobisnuita, ci consistenta si culoarea. care, ca tot veni vorba, variaza si nu o cunosc in toata diversitatea ei, asa ca inchei subiectul)

    Cat despre secolul vitezei, acu’ nu stiu… unii si unele termina mai repede, altii si altele mai tarziu… tre’ doar sa se sincronizeze amandoi cat mai bine.

  11. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 4:32 pm

    mda ….sa ne potrivim ceasurile inainte de preludiu.

  12. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 6:03 pm

    Ready!
    Steady!
    Go!😆

  13. danz3l
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:57 pm

    Ooo da! Articol excelent si comentarii pe masura :))
    Spuneti nu discriminarii!!! =)) Suntem si noi oameni…sau?

  14. Zadkielix
    joi 29 Ianuarie, 2009 la 8:28 pm

    …Cat de adevarat toate ce le-atzi expus..
    Ct de dureros este sa observi, ca pe zi ce trece, ‘fortza” feminina devine si se transforma intr-o cruda si diforma tiranie…
    Nu sunt misogin, nu am ceva cu „reprezentantele Evei”, dar (unele) trebuie sa tzina seama ca sunt plamadite de Creator „din coasta lui Adam” si nu din alte materiale…

    • dantanasescu
      joi 29 Ianuarie, 2009 la 8:46 pm

      Chiar dacă ar fi misogin, un bărbat nu are nevoie să se scuze pentru asta. Tocmai în asta constă masculinitatea sa, în faptul că nu are nevoie să-şi ceară scuze pentru ceea ce este şi ceea ce face. Referitor la forţa feminină, a apărut cu ani în urmă o care intitulată „Declinul masculinităţii” , care trăgea un semnal de alarmă legat de faptul că, în vreme ce societatea este tot mai preocupată de emanciparea femeii, bărbatul a rămas mult în urmă şi a intrat chiar în declin. Nu mai ţin minte autorul, dar parcă era francez.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

