Prima pagină > Fapt divers > Andreea şi ghioceii

Andreea şi ghioceii


Astăzi la serviciu, privind la imaginea de mai jos Andreea a exclamat: „Ce sunt ăia, ghiocei?!”

Spermatozo... pardon, ghiocei!

Spermatozo... pardon, ghiocei!

Întrebarea mea este următoarea: De ce  susţine Andreea, că aceştia sunt ghiocei?

a.  Are nevoie de ochelari.
b. Este naivă.
c. Andreea este o fire poetică.

Care din variantele de mai sus este corectă?

  1. HD
    joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:20 pm

    aleg varianta c

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:23 pm

      Eram sigur!😆

  2. james bond
    joi 22 Ianuarie, 2009 la 9:57 pm

    Nu s-a prins inca ca esti obsedat sexual (cacofonia se potriveste situatiei tale).

    • dantanasescu
      joi 22 Ianuarie, 2009 la 10:40 pm

      Defineşte „obsedat sexual” şi argumentează logic ce ai afirmat.

  3. andreea
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 12:06 am

    Uof bai Dane, tu chiar vrei sa ma faci vedeta pe blogul tau:))Tenc iu, HD and James Bond. Ma bazez pe voi😛

  4. HD
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 3:31 am

    nu poate ca e retardat @ dan lee

  5. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 9:19 am

    Trebuia sa ne zici si varsta ei (eventual studiile si forma de frecventa, apartenenta filosofica si politica), ca sa ghicim mai cu spor😀

  6. dantanasescu
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:22 am

    @andreea – Am făcut cercetări şi am aflat că James Bond e de fapt o puştoaică de 16 ani. Ce poţi să aştepţi de la un copil prost cu figuri în cap?
    În altă ordine de idei, păzea că vin la muncă!!!

    @DeeDee – Andreea are 20 de ani şi e studentă la jurnalism anul I, la zi. Apartenenţa filosofică şi politică nu o ştiu exact, dar s-ar putea să fie în zona „pitzi” sau „emo”😆

  7. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:30 am

    A, pai atunci pitzi sau emo says it all😆 Are circumstante atenuante😛

  8. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:35 am

    DeeDee, am glumit cu emo şi pitzi, să nu dai mai departe, că mă asasinează Andreea. Ştii ce urât face când o apucă crizele???😆

  9. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 10:40 am

    Nu dau din casa. Am schimbat pana acum 4 colege de camera… asa ca stiu😡

  10. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:00 am

    Ma bucura faptul ca de acum in fiecare primavara nu trebuie sa mai dam ghiocei adevarati colegelor de munca.
    Stiu ca suna scabros dar ghioceii astia vin chiar di sufletul nostru si nu dintr-o padure unde au fost probabil pisati de o gramada de animale salbatice.
    Plus de asta orice fata trebuie sa se simta onorata daca primeste astfel de ghiocei pentru ca sunt „munciti” si nu cumparati cu 5 lei de la tiganci nespalate.
    Cat despre Andreea….da este o fire poetica, dar nu cred ca ar aprecia gestul cu ghioceii „naturali” pentru ca nu poate sa ii puna in vaza.

  11. clg
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:35 am

    andreea … andreea este o fire poetica :))

  12. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 1:22 pm

    c
    dar, apropo, ce e in imagine? parameci, amoebe? spermatozoizi?

  13. eliza
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 2:12 pm

    nu…cred ca e poza artistica a mostenitorilor🙂

  14. dantanasescu
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 2:46 pm

    @gadjodillo – Sunt spermatozoizi.

    @eliza – Dar oare ai cui?!!!

  15. eliza
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 3:24 pm

    mai, la nas seamana un pic cu tine :))

  16. vineri 23 Ianuarie, 2009 la 8:51 pm

    Votez varianta 4. Poate chiar sunt ghiocei😉 ?

  17. danz3l
    vineri 23 Ianuarie, 2009 la 11:59 pm

    Andreea e…smechera :>

  18. dantanasescu
    sâmbătă 24 Ianuarie, 2009 la 12:07 am

    @Darael – Dacă ăia sunt ghiocei înseamnă că toţo suntem născuţi „din flori”😆

    @danz3l – Aoleu… şi încă cum!!!

  19. iulian
    vineri 30 Ianuarie, 2009 la 5:14 pm

    Da de ce te uitai tu la servici la o astfel de fotogrfie?🙂 Si ce cauta si andreea la aceeasi fotografie?🙂

    • dantanasescu
      vineri 30 Ianuarie, 2009 la 5:18 pm

      Fotografia era pe monitorul unei colege care scria un articol despre efectele cannabisului asupra calităţii spermei. Întâi am observat-o eu şi în timp ce discutam cu acea colegă, a intervenit şi Andreea. Acum e clar?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

