Prima pagină > Părerea mea > Tu eşti iubirea vieţii mele

Tu eşti iubirea vieţii mele

Duminică 25 Ianuarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Dacă mă loghez pe Yahoo Messenger, este aproape imposibil să nu găsesc în listă cel puţin 2-3 piţipoance care au ca imagine de avatar, o scenă „romantică” între ea şi „cocalarul-pereche”. În majoritatea covârşitoare a cazurilor cei doi sunt surprinşi de fotograf bot în bot, în timp ce fac schimb de limbi, salivă şi gumă de mestecat, aşa, ca să vadă toată lumea, ce Vivien Leigh şi  Clark Gable sunt ei.

În opinia mea avatarul – pentru orice tip de reţea de socializare online – este echivalentul fotografiei din cartea de identitate. Este imaginea după care poţi fi identificat şi acesta este rolul său de bază. Mi se pare o prostie să-l înlocuieşti cu tabloul de nuntă de pe peretele din sufragerie.

Dar asta nu e tot. Fetiţele „tunate” mai au şi status-uri pe măsură: „te ube la maxx”, „sunt fericită, iubesc şi sunt iubită”, „dacă nu ai fi tu aş muri, că n-aş mai avea pe cine să iubesc”,”poop dulce pisi meu” şi alte chestii siropoase şi de prost gust.

Toate aceste fete – care păstrează încă proaspătă în memorie amintirea bacalaureatului – dau impresia că se simt obligate să arate tuturor, că şi-au găsit iubirea vieţii lor şi sunt fericite, de parcă cineva le-ar cere socoteală pentru asta. E ca şi cum ar exista o lege care spune că, dacă nu eşti îndrăgostită şi nu ai o relaţie serioasă, atunci eşti ori curvă, ori călugăriţă.

Sunt de-a dreptul uimit, cu câtă uşurinţă găsesc aceste puştoaice iubirea vieţii lor. Alesul inimii este găsit cel târziu până în ultimul an de liceu, atunci când expiră şi termenul limită pentru pierderea virginităţii. El poate fi colegul de bancă, şmecherul care te abordează pe holurile liceului, cocalarul care îşi face veacul în scara blocului cu berea lângă el, sau maimuţoiul cu şapca pusă invers, care stă aşezat pe gărduleţul din jurul blocului şi te fluieră atunci când mergi la „non-stop” să-ţi iei „cola şi chipsuri”.

Dacă băieţaşul „se dă şmecher şi cu tupeu” şi fata „cade la aşternut”, atunci el trebuie să fie repede declarat iubirea vieţii ei, pentru că altfel lumea o să creadă că e o târfă şi ea nu e aşa, ea e fată cuminte. Dar pentru că nici măcar ea nu crede acest lucru, trebuie să iniţieze campania mai sus amintită, prin care vrea să arate tuturor, pe messenger, hi5, facebook sau mai ştiu eu unde, pe ecranul telefonului, pe desktop-ul calculatorului, că trăieşte o nemaipomenită poveste de dragoste, aşa cum numai în telenovele s-a mai văzut.

De fapt, cea care trebuie mai mult convinsă de autenticitatea iubirii este chiar ea, piţipoanca. Asta deoarece încearcă şi un oarecare sentiment de vinovăţie, pentru că-i satisface nevoile sexuale unui individ care îi oferă în schimb cadouri, distracţie şi o anumită doză de răsfăţ. Deci singura soluţie de ieşire din această situaţie încurcată ar fi căsătoria. Dar asta nu se poate, pentru că noi suntem fete tinere, independente care „nu are chef de măritat, copii şi alea, alea”!

  1. eliza
    luni 26 Ianuarie, 2009 la 12:16 pm

    Am citi postarea cu mare interes…m-a intrigat titlul foarte mult. Am crezut ca te dezici🙂 Dar esti consecvent.

    • dantanasescu
      luni 26 Ianuarie, 2009 la 12:22 pm

      Fii mai explicită: de ce mă dezic şi sub ce aspect sunt consecvent, că nu pricep!

  2. luni 26 Ianuarie, 2009 la 2:05 pm

    Cand am inceput sa citesc eram cam… hm, dar pe parcurs mi-a trecut hm-ul. Chiar ma gandeam mai demult cum s-o face ca fete tinere (unele mai mici decat mine), nu prea urate/kitschoase si care nici foarte proaste nu par, se afiseaza numai si numai cu cate un… cetatean cam nepotrivit.
    Ok, le-o fi placut ceva la el, da’chiar asa, sa isi puna ‘jde mii de statusuri (alea zise de tine sunt relativ decente, scurte si alcatuite din litere), sa nu apara in nicio poza fara ei… sau chiar mai grav, sa nu iasa nicaieri fara ei si sa nu faca nimic fara acordul lor… pentru ca nu vor ele, nu neaparat ca nu le-ar lasa ei.
    Imi lasa impresia ca-si bat joc de ele. Si nu-mi dau seama de ce.

  3. eliza
    luni 26 Ianuarie, 2009 la 3:41 pm

    Titlul este destul de siropos, si ma ganedam ca a scris vreun hacker un post in locul tau🙂 sau ca te-ai indragostit nebuneste si ai uitat de ratiune🙂.
    Apoi citind articolul am inteles ca ramai tu insuti, consecvent ideilor tale despre femei si relatii, ironic si inteligent .

    • dantanasescu
      luni 26 Ianuarie, 2009 la 3:56 pm

      Aha, am înţeles. Dar asta nu înseamnă că nu am fost îndrăgostit niciodată. Adevărul este că dragostea este doar rezultatul sublimării instinctului sexual aşa că, să te îndrăgosteşti de o persoană anume mi se pare un non-sens.

  4. eliza
    marți 27 Ianuarie, 2009 la 9:09 am

    Sunt sigura ca ai fost, orice om a fost indragostit. Cat despre idragostire este chiar mai mult decat rezultatul sublimarii instinctului sexual, cred ca este probabil primul pas spre dragostea adevarata.

  5. marți 10 Februarie, 2009 la 5:16 pm

    hmm….imi place cum ai zis-o. am trecut si eu de curand printr-o criza a relatiei, dar nu din partea mea ci din partea parintilor, care efectiv ma bat la cap sa imi gasesc pe cineva, de parca vorba ta…ar exista un termen de valabilitatea scris undeva pe spatele meu. Bine, pustoaicele care se comporta precum ai explicitat tu…chiar nu au nici o scuze, ca o sa ajunga ce/cine o sa ajunga. Cu toate ca diferenta dintre generatia mea si cei care acum au 18 ani, nu este atat de mare…recunosc diferentele sunt uriase…si parca parintii nu vor sa vada..oamenii din jur sunt satisfacuti de … putinul pe care acesti copii sunt dispusi sa dea din ei. pentru ca multi ar putea mai mult..uuuf..cred ca am dat-o in diverse..:D

    • dantanasescu
      marți 10 Februarie, 2009 la 8:29 pm

      Poţi să te consideri norocoasă, pentru că alţi părinţi caută să împiedice fetele să aibă o relaţie.🙂

  6. miercuri 11 Februarie, 2009 la 3:06 pm

    De exemplu ai mei. Deci da, esti norocoasa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

