Prima pagină > Fapt divers > Avem cu adevărat nevoie de femei?

Avem cu adevărat nevoie de femei?

Duminică 8 Februarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Mi-am pus această întrebare, văzând documentarul următor. Se pare că ceea ce îşi doresc bărbaţii, în primul rând, este un obiect sexual, care să arate ideal din punct de vedere fizic. Restul sunt dezavantaje pe care trebuie să le suporte, pentru a avea acest obiect, în cazul unei relaţii cu o femeie reală.

  1. Luni 9 Februarie, 2009 la 11:56 am

    Dumnezeule Dane ! Crezi ca am timp sa urmaresc un documentar de 47 minute. Bai noi muncim la birou….sau ma rog …..mai si muncim la birou.

    • dantanasescu
      Luni 9 Februarie, 2009 la 12:02 pm

      Eu am postat articolul aseară. Era duminică şi eram acasă. Normal că susţin munca la birou. Documentarul poate fi vizionat oricând, în liniştea căminului, cu o ceaşcă de cafea alături. 🙂

  2. Joi 12 Februarie, 2009 la 4:17 am

    Doamne…

  3. Zadkielix
    Vineri 13 Februarie, 2009 la 7:19 pm

    iNTERESANT…
    dACA S-AR ALCATUI O STATISTICA DE CAT DE „NORMALI” AM FI, NOI BARBATZII (FARA DE VREO PREZENTZA ATARCTIVA FEMININA), ash avea acea obraznicie de a afirma ca doar un mic procent de…”subiectzi” (eram sa scriu, fara de…mila -„cobai”) ar mai fi „in deplinatatea functziilor normale”.
    Ai perfecta dreptate, cu „linistea caminului”,cu o ceasca de cafea sau de ceai tare, cu singura diferentza ca sa existe interes pentru acest documentar.
    Cu respecte,
    Daniel Mihai

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

