Prima pagină > Fapt divers > Bancnotele euro conţin cip-uri RFID

Bancnotele euro conţin cip-uri RFID

Duminică 8 Februarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Sub pretextul luptei împotriva spălării banilor, Uniunea Europeană a introdus cipuri RFID în bancnotele sale începand cu anul 2005.

Citeşte mai departe aici.

euroi

  1. Ligia
    Duminică 8 Februarie, 2009 la 9:05 pm

    Ce chestie, eu am gasit o chestie patrata care seamana foarte bine cu eticheta din articol, intr-o pereche de pantaloni pe care i-am cumparat de la metro. Chiar nu intelegeam de ce a sunat alarma la iesire, mai ales ca scosesera dispozitivul acela magnetic. Acum imi explic de ce.

  2. Luni 9 Februarie, 2009 la 3:19 pm

    Si eu, la o carte. Desi o platisem chiar atunci si aveam si bonul.

  3. Zadkielix
    Vineri 13 Februarie, 2009 la 7:33 pm

    … S-a ajuns chiar prea departe cu aceasta forma de a ne tzine „in plasa” shi a ne monitoriza oriunde shi orice am face….shi oricine am fi!
    E scandalos… Principii ca libertate umana, dreptul de a avea intimitate,independentza de orice natura sunt INCALCATE flagrant de aceasta diabolica inventzie…
    Ar trebui ca toate masele, toata societatea sa nu ramana impasibila ci sa se solidarizeze, sa ia atitudine impotriva acestei aberatzii, impotriva acestor „inventzii” cu tenta comuniste ce sugruma multe articole din Constitutzie, dar mai ales cel mai de pretz dar al omului dupa viatza-libertatea…
    De ce nu se instituie o miscare ce sa contra-balanseze aceasta ineptzie? Suntem atat de creduli, de lashi incat5 sa ne lasam, „calcatzi in picioare?”
    Imi pare rau ca am starnit, din neant, un nou val rebel de…polemica, insa cred ca ash fi indreptatzit sa semnalez macar ,ceea ce se mai petrece , fara sa vrem, fara sa ne pese, chiar sub ochii (destul de adormitzi) ai noshtrii, ai tutrora…
    Cu respecte,
    Daniel Mihai
    http://zadkielix.wordpress.com

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

