Prima pagină > Caterincă, Mass-media > Ziua Îndrăgostiţilor la Senso TV

Ziua Îndrăgostiţilor la Senso TV


Pentru că ziua Sfântului Valentin se apropie, Senso TV a pregătit o surpriză pentru internauţii îndrăgostiţi. O serie de filmuleţe noi şi amuzante cu Andreea pe care o ştiţi deja de la Moş Nicolae şi Vicenţiu aka Averac Hardcore, în rolurile principale. Asta pentru început. Vor urma şi altele. Happy Valentine’s Day!

Iată primele două:

Pentru mai multă distracţie intraţi pe www.sensotv.ro.

  1. Joi 12 Februarie, 2009 la 11:19 am

    Foarte interesante 😆
    PS: Se vede ca nu sunt actori, dar sunt simpatici 🙂

  2. Zadkielix
    Vineri 13 Februarie, 2009 la 6:57 pm

    … Seara buna domnule!
    Itzi multzumesc pentru vizita shi mai al4es pentru comentariul pertinent, binevenit!
    Sper sa nu ma fi intzeles gresit! Eu nu am nimic cu acea „traditzie” ce s-a tot perpetuat despre personalitatea Sfantului Valentin, din simplul motiv ca acesta nici un fel de Biserica nu o mai poate proba.
    Altceva vroiam sa subliniez…. Nu cred in sarbatori inainte planificate, imprumutate, americanizate.
    In alta ordine de idei, chit ca am fost foarte…acid, nu am nimic cu fenomenul de a iubi, de a se atasha 2 suflete, ci doar cu „moda” aceasta a…Valentinilor ce il au pe acest sfant, doar ca o interfatza…
    Cu respecte,
    Daniel Mihai
    P.S Sa nu credetzi ca nu va lecturez sau nu va apreciez blog-ul dv. Dimpotriva , il consider unul in care cu adevarat interesant, plin de informatzii shi scris cu acel har ce numai unii dintre bloggeri il mai au!
    Toate cele bune si sa auzim numai si numai de bine!!! Asta , daca se poate, shi voi elimina si eu, pe viitor …” zIUA dISPUTELOR..” NU DE ALTA, POATE CA SE VOR SPERIA toate „reprezentantele shi urmashele Evei” de mine…:))

    • dantanasescu
      Sâmbătă 14 Februarie, 2009 la 9:49 am

      Am înţeles ce vrei să spui, eu doar am adus o completare la articolul tău. Ziua Îndrăgostiţilor o fi ea frumoasă, dar nu prea are tradiţie la noi.
      În altă ordine de idei, modul tău de adresare este prea protocolar pentru un blogger! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

